دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Putrefaction 2 Rumble in the hometown نسخه PLAZA

Putrefaction 2 Rumble in the hometown یک نسخه ی جدا است از بازی Putrefaction 2: Void Walker ، لازم است بدانید این بازی نیازی به نسخه ی Putrefaction 2: Void Walker ندارد و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تجربه کنید  تا در حالی که از مراحل جدید لذت می برید با دشمنانی منحصربفرد دست و پنجه نرم کنید ، زادگاه Void Walker توسط Cultist های دیوانه که خداهای دروغین را می پرستند مورد حمله قرار گرفته است .Putrefaction 2 Rumble in the hometown  دارای بخش داستانی جدید ،دشمنانی متفاوت و راز و رمز هایی باور نکردنی است. این نسخه از بازی حرفه ای تر به نظر می رسد و می توان گفت گیم پلی آن پویا تر و روان تر شده است .این بازی می تواند تجربه ای قابل قبول برای طرفداران بازی های شوتر کلاسیک باشد .

سایر توضیحاتبازی Putrefaction 2 Rumble in the hometown عنوانی است با سبک شوتر اول شخص که پیچشی به سمت بازی های شوتر کلاسیک دارد ، اکثر گیم پلی این بازی را با حرکت کردن و شلیک کردن به دشمنان می گذرانید ، این حالت گیم پلی همواره طرفداران مخصوص خودش را دارد و همین باعث شده تا این سبک از بازی در قالب عناوینی کوچک یا بزرگ زنده بماند .Putrefaction 2 Rumble in the hometown عنوانی است که در عین سادگی برای طرفداران شوتر کلاسیک ارزشمند خواهد بود .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شوتر اکشن کلاسیک کامپیوتر Putrefaction 2 Rumble in the hometown

مشخصات بازی   Putrefaction 2 Rumble in the hometown:

نام بازی : Putrefaction 2 Rumble in the hometown

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Kazakov Oleg

منتشر کننده : Kazakov Oleg

سبک بازی :اکشن ،شوتر اول شخص

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Putrefaction 2 Rumble in the hometown

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *