دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Quarantine نسخه CODEX + آپدیت 1.0.0.2

هرروز انسان های بیگناهی جان خود را از دست می دهند , علتش هنوز مشخص نیست . طبق تحقیقات صورت گرفته توسط آژانس امنیت زیستی بین المللی سرانجام علت مرگ و میرها کشف می شود , ویروسی ناشناخته که به سرعت تکثیر می شود و به زودی تمامی موجودات را به مرز نابودی می کشاند . شما به عنوان یکی از مدیران ارشد آژانس امنیت زیستی به ایفای نقش می پردازید , کسی که به سرعت باید تیمی از نیروهای مجرب و متخصص را سازماندهی کرده و برای انجام ماموریت های ویژه به کشورهای مختلف جهان اعزام نماید . تحقیق در مورد نحوه شکلگیری ویروس و راه های مبارزه و نابودی آن ، ارتقاء فن آوری های زیستی و در صورت نیاز قرنطینه کردن منطقه و یا افرادی خاص تنها بخش کوچکی از وظایف شما را شامل می شود .

سایر توضیحات : Quarantine یکی از بازی های سبک نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Sproing طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 505 Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای ساخت این بازی از علم در دنیای واقعی و نحوه مبارزه با انواع بیماری ها الهام گرفته شده است . در این بازی 3 نوع بیماری کشنده وجود دارد که از طریق ویروس ، باکتری و پریون منتقل می شود که هرکدام دارای رفتاری منحصر به فرد و اثرات جانبی و مخرب مختلفی می باشند . تیمی که تشکیل می دهید تعدادشان اصلا مهم نیست بلکه باید در هر تیم افرادی با تخصص های پزشکی ، دانشمند ، سیاستمدار و امنیت در آن حضور داشته باشند . در صورتی که با موفقیت ماموریت ها را به پایان رسانید بازی این اجازه را به شما می دهد تا در شهرهای مختف پایگاه هایی احداث کرده و از هرج و مرج بوجود آمده در شهر جلوگیری نمایید . در این بازی , زمان حرف اول را می زند زیرا با عکس العمل مناسب نسبت به بیماری می توان از جهش و سرایت آن به محوطه ای وسیع تر جلوگیری کرد و مرگ و میر را کاهش داد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Quarantine

مشخصات بازی Quarantine :

نام بازی : Quarantine

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sproing

منتشر کننده : 505 Games

سبک بازی : نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Quarantine

به روز رسانی :

1396/04/14 آپدیت 1.0.0.2 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *