دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Queens Quest 4 Sacred Truce

سرزمین های پنج پادشاهی با مشکلی روبرو است . قدرتی مرموز در حال تلاش برای از بین بردن رابطه میان انسان ها و الف ها و آغازگر یک درگیری است . هنگامی که میثاق جادویی میان انسان ها، الف ها، دورف ها، گوبلین ها و هابیت ها به پایان رسد ، چه اتفاقی برای این سرزمین رخ خواهد داد؟ پس از سال ها صلح میان پنج امپراطوری، ابرهای تاریک در سرتاسر قلمرو انسان ها و الف ها خودنمایی می کنند . پس از تلاش برای کشتن پادشاه الف ها ، تعادل ظریف زندگی که تنها از طریق جادوگری مقدس حفظ میشد ، حالا به پایان رسیده است .

سایر توضیحات : Queens Quest 4 Sacred Truceیکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Brave Giant LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Artifex Mundi برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سرزمین های پادشاهی از یکدیگر جدا شده اند اما ناگهان روستای کوچک Saddletown مرکز توجه کل پادشاهی قرار میگیرد . الف ها معتقند که فرد مظنون در این سرزمین پنهان شده است . به نظر می رسد که مردم شهر باید درباره جنایات خود پاسخگو باشند . شهردار Saddletown از فرستاده اتحادیه صلح برای شرکت در جلسه دعوت می کند . صلح میان انسان ها و الف ها و سرنوشت پنج پادشاهی در دستان اوست . بازدید از 43 مکان منحصر به فرد در جهان الف ها ، 32 مینی گیم ، سفر از طریق سرزمین ها و تجربه ماجراجویی با شکوه ، پیدا کردن اشیای پنهان و 24 دستاورد تنها بخشی از ویژگی های بازی را تشکیل می دهند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Queens Quest 4 Sacred Truce Center

مشخصات بازی Queens Quest 4 Sacred Truce :

نام بازی : Queens Quest 4 Sacred Truce

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Brave Giant LTD

منتشر کننده : Artifex Mundi

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Queens Quest 4 Sacred Truce

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *