دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Raging Titan نسخه PROPHET

جنگ و نابودی به زمین بازگشته است . نیروهای شیطانی به سرتاسر جهان لشگر کشیده اند و سعی دارند نسل بشر را برای همیشه از بین ببرند . بهترین فرماندهان نظامی برای مبارزه با چنین تهدیدی و نجات جان سایر موجودات در این سیاره زندگی می کنند . شما نمونه اولیه خود می باشید . یک نابغه تاکتیکی ، یک جنگنده بدون ترس . مجهز به احساس برای رویارویی با موقعیت های مختلف و تجربه سال ها نبرد . شما به عنوان یک فرمانده برای جلوگیری از پیشروی دشمنان فرستاده می شوید . سرنوشت تمام موجودات در دستان شماست , عملکرد شما مشخص می کند که آیا زنده می مانیم و یا برای همیشه فراموش خواهیم شد .

سایر توضیحات : Raging Titan یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Mad Vulture Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما باید از مقرهای خود در برابر موج عظیمی از دشمنان دفاع کنید . ساخت برج , تلاش و برنامه ریزی , مراقب از تغییر مسیر و ضربه زدن به مهاجمان بیگانه تنها بخشی از وظایف شما را شامل می شود . نبوغ تاکتیکی خود را به نمایش گذارید زیرا یکی از نقاط قوت بازی بر روی رهبری نظامی و تفکر استراتژیک شما بنا شده است . بیش از 10 نوع مختلف از برج و پایگاه های نظامی در بازی وجود دارد و شما باید با توجه به ویژگی های منطقه و میزان نیاز خود یکی از آنها را برگزینید . در صورتی که عملکر خوبی در هر ماموریت از خود نشان دهید بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی برج های خود را تا 3 مرحله ارتقا دهید . بیش از 25 منطقه مختلف در بازی وجود دارد که برای پیروزی در هرکدام از آنها باید از یک استراتژی خاص استفاده نمایید , ممکن است در ابتدا کمی دشوار باشد اما هرچه پیش می روید و با گیم پلی بازی آشنا می شوید بازی برایتان جذابتر خواهد شد . دشمن ساکت نمی نشینند و از هر ترفند و سلاحی برای نابودی شما استفاده خواهد نمود پس تمامی حواس خود را بر روی میدان نبرد متمرکز نمایید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Raging Titan نسخه PROPHET

مشخصات بازی Raging Titan :

نام بازی : Raging Titan

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mad Vulture Games

منتشر کننده : Mad Vulture Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Raging Titan

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *