دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Raiden V Directors Cut نسخه RAZOR1911

این بازی پرطرفدار آرکید اولین بار 25 سال پیش پا به این عرصه گذاشت ، از ویژگی های بارز این بازی می توان به خود آموز  اما سخت بودن گیم پلی اشاره کرد .شما در مبارزاتی شرکت می کنید که پیروزی در آن سرنوشت زمین را مشخص می کند در حالی که همواره موانعی بر سر راهتان قرار می گیرند که موجب غافلگیری شما می شوند .این بازی دارای حالت گیم پلی داستانی است ، داستانی جدید با پیچش های متفاوت ، باید بدانید داستان این بازی بر اساس عملکرد شما تغیر می کند.شما با غول های بسیار قدرتمندی روبرو می شوید که باید تحت شرایطی خاص آن ها را شکست داد .ده ها کاراکتر ، اثار و مفاهیم هنری در این بازی منتظر شما هستند . به علاوه این بازی زیبا دارای بخش دو نفره محلی است (فقط افلاین بودن آن ذکر شده ).

سایر توضیحات : یک بازی آرکید محبوب با کیفیت و اصالتی دوست داشتنی ، این بازی دارای قابلیت دو نفره افلاین است ،باید بدانید Raiden V هنوز کیفیت و اصالت این فراچایز را حفظ کرده در حالی که کیفیت بازی بهبود پیدا کرده است این بازی قابلیت های جدیدی دارد که برخی از آن ها را با هم بررسی می کنیم، برای تخریب هواپیمای شما سیستم جدیدی طراحی شده است . سه هواپیمای متفاوت با قابلیت های تدافعی ، تهاجمی و توانایی های مانور متفاوت برای شما در نظر گرفته شده اند .قابلیت “Cheer Attack ” جدیدی به بازی اضافه شده که می تواند سلاح های شما را برای مدت کوتاهی تقویت کند .برای اولین بار در فرانچایز، بازی Raiden دارای صداپیشگی است و  مراحل اضافه  مخصوصی به شما پیشنهاد می کند .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو نفره ارکید کامپیوتر Raiden V Directors Cut جدید

مشخصات بازی   Raiden V Directors Cut:

نام بازی : Raiden V Directors Cut

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Moss Co., Ltd.

منتشر کننده : Moss Co., Ltd.

سبک بازی :اکشن ،آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Raiden V Directors Cut

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *