دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر RED Fuse Rolling Explosive Device

بازی RED Fuse Rolling Explosive Device در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Meteor Shock ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . نیروی جاذبه را به همراه مومنتوم و انرژی که بر اثر انفجار بمب تولید می شود با ابزاری همانند موانع و لوله های مختلف ترکیب کرده تا بمب های خود را به سمت معابد فراموش شده , دریاچه های زیرزمینی و آتش فشان های خاموش هدایت کنید تا با انفجار به دست امده برای خود Gem کسب کنید . این محیط ها بسیار متنوع بوده و موارد زیادی برای کاوش در آنها وجود دارد . همچنین قادر خواهید بود تا در بازی RED Fuse Rolling Explosive Device سلاح خود را آپگرید کرده و بمب های مختلفی نظیر Dynamite Wheel , Litterbug و WARP Drum را بسازید . سپس کل سرمایه خود را بر روی دستگاه Rolling Explosive Devices قرار دهید . در مجموع چیزی بالغ بر 100 مرحله ی متنوع در دل این بازی جذاب وجود دارد که در سه سطح مختلف دشواری ارائه شده است . تا زمانی که شما سیاره را نابود سازید یا سیاره شما را نابود کند . سیستم دیگری که در بازی RED Fuse Rolling Explosive Device وجود دارد Geological Analysis می باشد این سیستم به شما در هر نقطه برای پیدا کردن مسیر درست کمک می کند و مانع اشتباه رفتن شما در ماموریت ها می شود .

مشخصات بازی :

نام بازی : RED Fuse Rolling Explosive Device

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Meteor Shock

منتشر کننده : Meteor Shock

سبک بازی : استراتژیک , پازل

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. hamid says:

      سلام. از وقتی لینک ها رو به این صورت دراوردین که داخل به صفحه شناور نشون داده میشه دیگه تو idm صفحه لینک ذخیره نمیشه و اگه بخوام برم به صفحه لینک باید بیام تو سایت سرچ کنم. نمیشه بی خیال این طرح بشین؟؟ مزیتش چیه آخه؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *