دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

Redeemer Enhanced Edition بازی نجات دهنده نسخه ویندوز

Redeemer یک بازی اکشن و جذاب است که در آن شما با تمام قوا دشمنان را نابود می کنید و در هم می کوبید ، در این بازی شما با مشت ،پتک ، سلاح  یا حتی محیط اطراف دشمنان خود را به سخت ترین شیوه ها نابود می کنید ، این بازی سبک اکشن کلاسیک را با یک سیستم مبارزه ی تن به تن عمیق و شیوه های متفاوت Takedown به 2017 می آورد !این بازی برای طرفداران سبک Brawler است که سازنده ی آن قول داده تا انچه طرفداران انتظار دارند را پیاده سازی کند .به عنوان Vasily  یک مامور زبده که قبلا برای یکی از بزرگ ترین تولید کننده های سلاح در دنیا کار می کرده ایفای نقش کنید ، این فرد قبلا به صورت رسمی برای این شرکت کار می کرده و گذشته ای پر افتخار نداشته  چون به کارهایی مثل قتل و اخاذی می پرداخته تا اینکه شرکت تصمیم می گیرد شما را به یکی از سربازان Cyborg خود تبدیل کند .

ســایــر تــوضــیــحــات : Redeemer یک بازی اکشن  با سبک مبارزه ای سرسختانه که بازی های مبارزه ای کلاسیک را دوباره زنده می کند ، شما قبلا برای یکی از شرکت های تولید سلاح کار می کردید تا اینکه آن ها تصمیم می گیرند شما را به یک Cyborg تبدیل کنند اما شما پس از آگاهی به این موضوع به یکی از صومعه ها در کوهستان های برفی فرار می کنید ، حدود 20 سال سعی کردید تا در میان راهبان آرامش و توازن پیدا کنید ، اما شما هنوز توسط گذشته ی خود تحت تعقیب هستید ! بعد از این همه سال شرکتی که می خواست شما را به یک Cyborg تبدیل کند دوباره به محل اقامت شما نزدیک می شود و با این کار ان ها به شما یک شانس دیگر برای جبران گذشته ی شوم Vasily می دهند.تمام تلاش خود را برای نابودی این سازمان و افراد شرور آن به کار بگیرید .یک بازی بازی با صحنه های اکشنی که از دوربین بالا به پایین به نمایش کشیده می شوند در این مبارزات شما می توانید از انواع سلاح ها یا مشت های خود استفاده کنید ،  شما می توانید از تکنیک های رزمی که قبلا آموخته اید استفاده کنید و دشمنانتان را از بین ببرید ، بازی Redeemer سیستم take down بسیار منحصر بفردی دارد که برای شما تجربه ای جدید خواهد بود .قابلیت های بلوکه کردن یا خلع سلاح نیز برای مبارزه در نظر گرفته شده است .بازی دارای بخش تک نفره و مد رزمگاه است در مد رزمگاه شما می توانید با تعداد بی شماری از دشمنان مبارزه کنید و مهارت های مبارزه ای خودتان را تست کنید . بازی Redeemer یکی از نو آورانه ترین ، آشنا ترین و اکشن ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود به Vasily کمک کنید تا یک بار برای همیشه از گذشته ی شومش رهایی یابد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

نام: Redeemer
شرکت سازنده: Sobaka Studio
تاریخ انتشار: 2017
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن ،مبارزه ای ، مستقل
منتشر کننده: Gambitious Digital Entertainment
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/05/19 نسخه Redeemer Enhanced Edition اضافه شد.
  • 14 replies
    1. hgh says:

      سلام. این بازی رو چطوری با دسته اجرا کنیم؟
      میخواییم دونفره بازی کنیم ولی فقط یه نفر میتونه با کیبورد بازی کنه

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام، خسته نباشيد؛ من نسخه قبلي به همراه دو تا آپديتشو دانلود كردم؛ اين نسخه ١.٢ كه تازه اومده فرقش با قبليه چيه؟ باگ هاشو برطرف كرده؟ اصن ارزش داره من نسخه ١.٢ هم دانلود كنم يا از همون قبليه استفاده كنم؟

      پاسخ دادن
    3. arman says:

      سلام من نسخه RELOADED رو دانلود کردم و فقط پارت ۱ و ۲ اکسترکت شدبا این حال بازی نصب شد ولی موقع اجرا این ارور رو بهم میده ExampleGame-Win64-Shipping.exeدر حالی که کرک رو کپی کردم و انتی ویروسمم غیر فعاله

      پاسخ دادن
        • arman says:

          پارت ۳ رو دانلود کردم ولی وقتی پارت ۱ رو اکسترک کردم در ادامه پارت ۲ رو از من میخواد ینی پارت ۳ رو از من نمیخواد در حالی که به تنهایی پارت ۳ اکسترکت نمیشه 🙁

          پاسخ دادن
          • دانلود فارسی says:

            هر 3 پارت رو دانلود کنید و داخل 1 پوشه مپی کنید . سپس فقط پارت 1 رو اکسترکت کنید

            پاسخ دادن
    4. فرزاد says:

      سلام. عالیه این بازی. لطفا نسخه فیت گرل یا کلا نسخه فشرده رو بذارید. خیلی ممنون میشم. دمتون گرم. اگرم نسخه فشرده نمیتونین بذارید یا نداره بگید همینو دان کنیم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *