دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Remnith نسخه PLAZA

استفاده از انرژی حریف در جنگ بدون شک ایده ی بسیار جالبی است! در بازی Remnith شما با دشمنانی مواجه هستید که انرژی تیر شما را در صورتی که به آنها اصابت نکند دریافت می کنند. پس هرچه شما بیشتر خطا کنید، انها قوی تر خواهند شد. شما باید با دشمنان خود در بیش از 3 محوطه و بیش از 25 مرحله جذاب مواجه شوید و می توانید درجه سختی بازی را در 5 حالت مختلف تنظیم کنید. پس به میدان بروید و خود را با اسلحه های چند لول مجهر کنید. اسلحه هایی که با انرژی کار می کنند و بدون شک تاثیر و خرابی بیشتری را به جا می گذارند. شما باید به جنگ قطعاتی از ماشین های مختلف بروید که انرژی غذای آنهاست و نباید بگذارید تا بیش از این پیشرفت کنند. تعیین دقیق هدف و نیز نشانه گیری بسیار دقیق از واجبات این بازی است پس تا می توانید تمرین خود را ادامه دهید تا بتوانید دشمنان بیشتری را شکست دهید.

سایر توضیحات: بازی Remnith یک عنوان بسیار جذاب و اکشن است که در آن شما در نقش یک سرباز انرژی باید به جنگ دشمنان مختلفی در محوطه های مختلف بروید. بازی Remnith از گرافیک بسیار جالب و خوبی برخوردار است و شما می توانید جزئیات تابشی و نورپردازی بازی را به خوبی مشاهده کنید. این بازی قابلیت بازی همراه با عینک های مجازی را نیز دارد و شما می تواند هم بدون عینک و هم همراه با عینک این بازی را تجربه کنید. بازی Remnith توسط شرکت Chronish Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Remnith center

مشخصات بازی Remnith:

نام بازی : Remnith

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Chronish Games

منتشر کننده : Chronish Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Remnith

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *