دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Return of the Obra Dinn Build 3760329 برای کامپیوتر

Return of the Obra Dinn

در سال 1802 اوبرا دین کشتی تجاری از لندن به سمت شرق با بیش از 200 تن از کالاهای مختلف سفر خود را آغاز می کند . شش ماه بعد ، او نمی تواند محل دقیق قرار ملاقات خود را پیدا کند و در دریا گم می شود . صبح زود 14 اکتبر 1807 ، ابرا دین به بندر Falmouth میرسد و با بادبان های آسیب دیده و بدون خدمه دیده می شود . به عنوان محقق بیمه دفتر لندن شرکت شرق هند ، بلافاصله فردی به فالموت فرستاده می شود ، بدین معنی که به کشتی وارد می شود و میزان خسارت وارده را ارزیابی می کند . بازگشت به ابرا دین یک ماجراجویی پر رمز و راز اول شخص بر اساس اکتشاف و استنتاج منطقی است . Return of the Obra Dinn یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Lucas Pope طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 3909 برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

نام: Return of the Obra Dinn
حجم فایل: 829 مگابایت
شرکت سازنده: Lucas Pope
تاریخ انتشار: Oct, 2018
امتیاز استیم: 10 از 10
ورژن: Build 3760329
نسخه: Portable
آپدیت: August 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجراجویی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: 3909
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/05/26 نسخه Return of the Obra Dinn Build 3760329 - Portable اضافه شد.
  • 1 replies
    1. علی says:

      سلام
      اول از همه خواستم بگم واقعا دست سازندگان و آپلود کنندگانش درد نکنه!
      دوم اینکه برعکس عکساش یه بازی خیلی متفاوت و جذابه، زیرا شما دقیقا لحظه ای که فکر میکنی بازی تموم شده تازه میفهمی اینهمه جنازه که گشتی رو باید به هم ربط بدی و معما رو حل کنی و اینجا بازی هیچ کمکی به شما نمیکنه! واقعا عالی و معرکه است!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *