دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر rFactor 2 نسخه کرک شده HOODLUM

rFactor 2

یک بازی در سبک مسابقه ای و ورزشی است. rFactor 2 دومین نسخه از از این بازی است که اولین نسخه ی آن در سال 2004 معرفی شد . کمپانی توسعه دهنده ی این بازی که به نام Image Space Incorporated شناخته شده است و بعد از بازی rFactor به محبوبیت رسید ، یک کمپانی تازه کار و جدید در تولید و انتشار بازی های رایانه ای ست که همین کمپانی ، تولید نسخه ی اول بازی rFactor  را نیز بر عهده داشت و البته انتشار این بازی نیز بر عهده ی همین کمپانی می باشد . سبک مسابقه ای و شبیه ساز نیز جزو سبک های محبوب و پر طرفدار در بین علاقه مندان به بازی های رایانه ای است که از بهترین ها در این ژانر می توان به NASCAR Heat Evolution اشاره کرد . گیم پلی بازی به صورت تک نفره – مولتی پلیر و آنلاین می باشد و برای تمامی گروه های سنی مناسب است .

سایر توضیحات : همانطور که گفته شد ، سبک بازی شبیه ساز است . شما در این بازی کنترل انواع ماشین های مسابقه ای از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های فرمول 1 را می توانید در دست بگیرید . بازی rFactor 2 یک شبیه ساز بسیار زیبا از ماشین های مسابقه ایست که تمامی جزئییاتی که در هر مسابقه اتومبیل رانی مشاهده می شود در این بازی به درستی پیاده شده است . گرافیک بسیار خوب بازی در کنار افکت های صدایی طبیعی اتومبیل های مسابقه ای در این بازی از نقاط قوت rFactor 2 به شمار می رود . در مجموع  با جمع آوری همه فاکتور های مثبت موجود در این بازی ، می توان گفت که

بازی rFactor 2

نمره ی قابل قبولی را در بیشتر سایت های بازی های کامپیوتری از آن خود کرده است . این طور که به نظر می رسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

 

نام: rFactor 2
شرکت سازنده: Studio 397
نسخه: HOODLUM
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: مسابقه ای - ورزشی - شبیه ساز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Studio 397
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/03/11 نسخه rFactor 2 - HOODLUM اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *