دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Rugby League Team Manager 2018 نسخه SKIDROW برای کامپیوتر

شماره یک بازی های مدیریت تیم های راگبی اکنون در دسترس شما است، در دنیای مدیریت تیم های راگبی قرار بگیرید و بازی را در لیگ های رسمی با مجوز رسمی تجربه کنید .آیا توانایی کافی برای هدایت تیمتان به موفقیت و پیروزی را دارید ؟فصل های بازی Rugby League Team Manager 2018 طولانی است و چالش های متعددی بر سر راهتان قرار خواهند گرفت شما باید راه خودتان را در راستای رقابت های داخلی و بین المللی پیدا کنید ، بیش از 7000 بازیکن برای انتخاب کردن وجود دارد حال با چالش هایی که بر سر راهتان قرار می گیرد می توانید توانایی مدیریتی خودتان برای به موفقیت رساندن یک تیم را امتحان کنید .

سایر توضیحات : بازی Rugby League Team Manager 2018 یک رابط کاربری کاملا جدید و یک موتور پیاده سازی مسابقات به صورت سه بعدی دارد همچنین یک سیستم جدید برای پیشرفت بازیکنان طراحی شده است. مدیران متفاوتی وجود دارند . این نسخه از Rugby League Team Manager به شما اجازه می دهد با گزینه های مناسبی تمام تیم یا یک بازیکن به تنهایی را تمرین دهید .مکانیزم جدیدی برای قرارداد بستن با بازیکنان و کارکنان ایجاد شده است . ویژگی های جدیدی برای مدیریتی مالی ایجاد شده اند. رقابت ها و لیگ های این بازی به طور رسمی لایسنس شده اند .226 تیم وجود دارند که تیم های باشگاهی و ملی را در بر می گیرند . موتور های دو بعدی و سه بعدی جدیدی برای بازی طراحی شده اند که به شما اجازه می دهند به طور آنی با تیمتان به هنگام مسابقه تعامل داشته باشید . می توانید تمامی کارکنان را مدیریت کنید که این قابلیت دستیاران ، مربیان ، پزشکان و فیزیوتراپیست ها را نیز در بر می گیرد .می توانید از میان بازیکنان تیم های امید آنان که استعداد های مخفی دارند را پیدا کنید و به بازیکنانی سرشناس تبدیل کنید. این بازی می تواند تجربه ای شگفت انگیز و بسیار مهیج را برای شما به وجود بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مدیریتی ورزشی کامپیوتر Rugby League Team Manager 2018 جدید

مشخصات بازی   Rugby League Team Manager 2018:

نام بازی : Rugby League Team Manager 2018

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Alternative Software Ltd

منتشر کننده : Alternative Software Ltd

سبک بازی :

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

 

نام: Rugby League Team Manager
حجم فایل: 1 گیگابایت
شرکت سازنده: Alternative Software Ltd
تاریخ انتشار: May 2018
امتیاز استیم: 8 از 10
نسخه: Skidrow
آپدیت: 29 فروردین 1403
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: شبیه ساز، ورزشی
منتشر کننده: Alternative Software Ltd
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *