دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RUNNING WITH RIFLES PACIFIC v1.83 نسخه Portable

RUNNING WITH RIFLES: PACIFIC

آخرین بسته الحاقی برای نسخه اصلی بازی بشمار می آید که نبردی استراتژیک و شوتر را به تصویر می کشد . در این بازی ، شما به دوره جنگ جهانی دوم قدم خواهید گذاشت و شاهد برخورد حماسی بین ارتش ژاپن و نیروی دریایی آمریکا (USMC) خواهید بود . نبرد با دشمن بر روی جزایری که در دل تاریخ حک شده اند ، گوادالکانال، تارا، سایپان و بسیاری جزایر دیگر همگی بر اساس زمین واقعی طراحی و خلق شده اند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا به هرکدام از کمپین هایی که دوست دارید ، ملحق شوید . تاریخ را بسازید یا آن را تغییر دهید .

 بازی  RUNNING WITH RIFLES: PACIFIC

یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Osumia Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . 7 نقشه منحصر به فرد بر اساس مکان های تاریخی و جنگی ، مجموعه ای منحصر به فرد از وسایل نقلیه اعم از تانک های سبک، جیپ و قایق های گشت زنی ، اهداف جانبی مانند از بین بردن اسلحه های ساحلی و اسلحه های ضد هوایی برای نجات زندانیان و یا تعمیر مخازن رها شده و امکان بازی به صورت مولتی پلیر ، coop, PvP و PvPvE تنها بخشی از ویژگی های بازی RUNNING WITH RIFLES: PACIFIC را شامل می شوند .

نام: RUNNING WITH RIFLES PACIFIC
حجم فایل: 1.17 گیگابایت
شرکت سازنده: Osumia Games
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 7
ورژن: v1.83
نسخه: Portable
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Osumia Games

به روز رسانی :

1399/12/23 نسخه RUNNING WITH RIFLES PACIFIC v1.83 - Portable اضافه شد.
  • 2 replies
    1. amir says:

      سلام . این فایل رو دانلود کردم ولی جنگ جهانی دوم به بازی اضافه نمیشه . فقط یک قسمت اضافه شده به اسم man v world

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *