دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Screaming Eagles

از میان 4 کاراکتر با توانایی های منحصر بفرد یکی را انتخاب کرده ، شخصیت هایی که هرکدام دارای سبک های مختلف حمله و تخریب می باشند . در آخرین مبارزه سهمگین با یکی از قدرتمندترین دشمنان ، Red Eye رهبری شرکتی نظامی تحت عنوان Charles Redrum را برعهده دارد . سبک بصری، مکانیک گیم پلی و رابط کاربری با بازی هایی که تا به امروز تجربه کرده اید ، تفاوت های عمده ای دارد . تهدید میلیون ها پرتابه دشمن که در سرعت ها و الگوهای مختلف به سوی شما پرواز می کنند البته نگران نباشید زیرا بازی این امکان را به شما می دهد تا توانایی های خود را ارتقا داده تا بتوانید در این مهلکه پرخطر مقاومت کنید .

سایر توضیحات : Screaming Eagles یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی A Maniacal Game LP طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . 18 آیتم مخفی در بازی وجود دارد که با پیدا کردن آنها می توانید به 5 خلبان دیگر دسترسی داشته باشید . در دنیایی که توطئه های تروریستی اساسا توسط شرکت های نظامی خصوصی حذف شده اند و قدرت در دست چند نفر است ، حکومت های سراسر جهان به وسیله نیروهای نظامی که در اختیار دارند قصد دارند تا به هر نقطه ای یورش ببرند . Red Eye یکی از قوی ترین شرکت های نظامی خصوصی، تهاجم بی رحمانه خود را به سازمان ملل آغاز می کند . در پاسخ، آخرین گروه های آزاد جهان همراه با نیروی اعتصاب به نام Screaming Eagles در مقابلشان صف آرایی می کنند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Screaming Eagles :

نام بازی : Screaming Eagles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : A Maniacal Game LP

منتشر کننده : A Maniacal Game LP

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Screaming Eagles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *