دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Serious Sams Bogus Detour نسخه UNLEASHED

سری بازی های Serious Sams یکی از جذاب ترین بازی های اکشن با تم ماجرایی، اکشن و کمی هم شوخ طبعی است که سال های بسیار دور تا به حال نسخه های متعددی را به گیمر ها عرضه کرده است و هر کدام از این نسخه ها نیز جذابیت های خاص خود را دارند. بازی Serious Sams Bogus Detour هم یکی از جدیدترین عناوینی است که به تازگی سعی دارد تا ماجراجویی های سام دوباره زنده کند و با نگاه و گرافیکی متفاوت نسبت به بازی های اورجینال، ایده ای جدید را به این عناوین اضافه کند. در این بازی شما در نقش سام می بایست در جزایر بسیار جذاب و دیدنی مدیترانه به جنگ با دشمنانی بپردازید که هر کدام نیز قدرت های خاص خود را دارند. همچنین در این بازی شما با مقرهای فرماندهی دشمنان نیز روبرو می شوید. مکان هایی که از لحاظ تکنولوژی در بالاترین سطح قرار دارند. در این بازی سعی شده تا اکشن به حد اعلاء برسد و از این علاوه بر بازی تک نقره، می توانید در این ماجراجویی با 3 نفر دیگر از دوستان نیز همراه شوید تا لذت نابودی دشمنان را چندین برابر کنید.

سایر توضیحات: بازی Serious Sams Bogus Detour یک بازی بسیار جذاب و ماجرایی است که سعی دارد تا یک تم اکشن بسیار خوب همراه با گرافیکی چند بیتی را به گیمر عرضه کند. در این بازی گرافیک و رنگ بندی حرف چندانی برای گفتن ندارند اما گیم پلی بازی بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد. پس اگر برای خونریزی و کشتن آماده هستید دست به کار شوید و این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید. بازی Serious Sams Bogus Detour توسط دو شرکت Crackshell و Croteam برای پلتفرم های ویندوز و لینوکس تولید شده و توسط شرکت Devolver Digital به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Serious Sams Bogus Detour جدید

مشخصات بازی Serious Sams Bogus Detour :

نام بازی : Serious Sams Bogus Detour

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Crackshell , Croteam

منتشر کننده : Devolver Digital

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Serious Sams Bogus Detour

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *