دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shadow Heroes Vengeance In Flames نسخه HI2U

سبک استراتژی یکی از قدیمی ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، این سبک متمرکز بر روی تفکر صحیح و استفاده از نیروها در جای مناسب و زمان مناسب می باشد ، افرادی که این سبک بازی ها را بازی می کنند باید تمرکز بالایی داشته باشند و همچنین خلاقیت بسیاری نیز داشته باشند به همین دلیل این سبک در میان تمامی سنین به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شده است . شترنج را می توان اولین بازی استراتژی تاریخ نامید این بازی الهام بخش سبک استراتژی و بازی های استراتژی امروزی بوده است ، در سال های متمادی این سبک دست خوش تغیرات بسیاری شده است و امروزه یکی از اصلی ترین و محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد . در سال 2016 استودیوی بازی سازی Allied Games Inc اعلام کرد که قصد دارد جدیدترین و قدرتمندترین بازی در این سبک محبوب را با نام Shadow Heroes Vengeance In Flames برای سیستم عامل ویندوز منتشر کند .

سایر توضیحات : بازی های استراتژی یک سری از بازی های فکری و کند می باشند ، در این بازی ها شما با ساخت نیروهای خود و مدیریت آنها دشمنان خود را به آرامی اما با استراتژی صحیح از پای در می آورید . بازی رایانه ای Shadow Heroes Vengeance In Flames رویکرد دیگری به سبک استراتژی دارد ، در این بازی گیم پلی بسیار سرعتی در دستور کارسازندگان قرار داشته است و بازی باز برای اولین بار شروع به تجربه یک بازی استراتزی با گیم پلی کند خواهد کرد . گرافیک هنری و فنی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد بطوری که شما می توانید جزئیات زره و آرمر تمام یونیت های خود را مشاهده کنید . بازی رایانه ای Shadow Heroes Vengeance In Flames در تاریخ 22 نوامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 75% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Shadow Heroes Vengeance In Flames نسخه HI2U

مشخصات بازی Shadow Heroes Vengeance In Flames :

نام بازی : Shadow Heroes Vengeance In Flames

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Allied Games Inc

منتشر کننده : Allied Games Inc

سبک بازی : اکشن – استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Shadow Heroes Vengeance In Flames

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *