دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ShadowSide نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

یک شهر کوچک به نام Nightwood . الکس کارتر یک پلیس است و در طول این سال ها تمام تلاش خود را کرده تا آرامش شهر حفظ شود . او از مردم در برابر سرقت و جنایت محافظت می کند . این روال زندگی هر روز اوست . اما یک روز همه چیز بطرز عجیبی تغییر کرد . الکس تصادف کرد و از ماشین به بیرون پرتاب شد . او در یک مکان نا آشنا قرار گرفت و سعی کرد به یاد بیاورد که چه اتفاقی برای او افتاده است . سرگردان در راهرو های باریک که ناگهان متوجه شد … او قبلا اینجا بوده است . این جایی بود که خون اولین قربانی وی ریخته شد . آیا این فقط یک کابوس است ؟ یا واقعیت ؟ آیا او میتواند از خواب بیدار شود ؟ ShadowSide یکی از بازی های سبک ماجرایی و شبیه ساز است که توسط کمپانی AdroVGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی ShadowSide :

نام بازی : ShadowSide

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : AdroVGames

منتشر کننده : AdroVGames

سبک بازی : ماجرایی و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

A small provincial town named Nightwood. A policeman Alex Carter has been watching over the tranquility in the town for many years. He protects the people from robbery and crime. Nothing but a routine.
But one day everything went upside down. Alex had an accident and passed out. He came around in an unfamiliar place and tried to remember what had happened to him. Wandering down narrow corridors he suddenly understood… HE HAD ALREADY BEEN HERE. It was the place where blood of his first victim had been spilled.
Pieces of his memories are flashing before his eyes like in a kaleidoscope. What is it? Is it just a nightmare? Or reality? Will he be able to wake up?

Or all that is true?

Exploration game
Atmospheric game locations
Realistic graphics
Several endings
Interactive environment. The main hero can inspect practically every object
The game was developed in CryEngine V

ShadowSide

به روز رسانی :

1397/08/02 آپدیت جدید v1.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *