دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shantae Half-Genie Hero نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

Shantae بار دیگر ماجراجویی خود را در یک محیط تماما HD آغاز می کند . زمانی که موجی از جرم و جنایت سرزمین های Sequin را با بحرانی عطیم روبرو میسازد ، زمان ظهور قهرمانان Half-Genie برای نجات روز احساس خواهد شد . راه های زیادی برای نابودی دشمنان وجود دارد و هرچه پیش میروید و امتیازات بیشتری را کسب می کنید ، این امکان به شما داده می شود تا به توانایی و مهارت های جدید دسترسی داشته باشید . Shantae با تمامی ویژگی های جذاب گذشته بازگشته است .

سایر توضیحات : Shantae Half-Genie Hero یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی WayForward طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای تبدیل شدن به یک موجود جدید باید سختی های بسیاری را پشت سرگذاشته و با کسب حداکثر 12 توانایی ، به کابوس دشمنان بدل شوید . سیستم جدید Relic این اجازه را به شما می دهد تا به قدرت های جدید دسترسی داشته باشید و هرطوری که شده آن را برای خود سفارشی سازی کنید . درست در زمانی که بازی به پایان میرسد ، درواقع شما تازه در ابتدای راه خواهید بود زیرا بسته های الحاقی منتشر شده برای نسخه اصلی ، آغاز کار شما برای کسب شخصیت ، سطوح و کارفرمایان جدید است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Shantae Half-Genie Hero Center

مشخصات بازی Shantae Half-Genie Hero :

نام بازی : Shantae Half-Genie Hero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : WayForward

منتشر کننده : WayForward

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Shantae Half-Genie Hero

به روز رسانی :

97/01/23 آپدیت v20180319 نسخه PLAZA اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *