دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Siegecraft Commander نسخه PLAZA

بازی در میان دو جناح و تقابل شوالیه های Freemoi و Lizardmen روایت می شود . شوالیه هایی که برای به چنگ آوردن ثروت بی پایان , حریص هستند . هر کدام از طرفین داستانی منحصر به فرد دارند که با انتخابشان وارد ماجراجویی جذاب خواهید شد . اسراری در این جهان وجود دارد که تنها با نبرد و پیروزی در آنها به چنگ خواهید آورد . مسابقه محور بودن , برنامه ریزی محل برج ها ، واحد ها و دیواره های قلعه , استفاده از تاکتیک های مختلف در هنگام هجوم دشمنان تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود . دقت و سرعت عمل حرف اول را در این بازی می زند زیرا سرعت بالای بازی و امکان ساخت هرشی در کمترین زمان می تواند شما را از یک بازنده به برنده ای بزرگ تبدیل کند . البته در ابتدا ممکن است کمی دچار مشکل شوید اما هرچه پیش بروید و با گیم پلی بازی آشنایی کاملتری پیدا نمایید , استفاده از استراتژی های مختلف و روش های تاکتیکی برای حمله و مقابله با دشمنان بسیار آسان خواهد شد .

سایر توضیحات : Siegecraft Commander یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Blowfish Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما به عنوان یکی از فرماندهان دو جناح موجود در بازی به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی دارد با رهبری نیروهایش , تمامی پایگاه ها و ساختارهای جناح مقابل را با خاک یکسان کند . بدون فکر هرگز دست به انجام عملیان نزنید زیرا یک اشتباه می تواند نابودی شما را به ارمغان آورد پس قبل از هر اقدامی تمامی جنبه ها را بررسی کرده و به نقاط ضعف و قدرت حریف آگاه شوید . زمانی که برج های دشمن از بین می روند دیگر آخر کار فرارسیده است و با هر انفجار یک قدم به پیروزی نزدیک خواهید شد . بازی این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از امتیازات به دست آمده پایگاه های مختلفی مانند ساخت سرباز و تجهیزات احداث نمایید و با ارتشی عظیم به استقبال دشمن بروید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Siegecraft Commander نسخه PLAZA

مشخصات بازی Siegecraft Commander :

نام بازی : Siegecraft Commander

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Blowfish Studios

منتشر کننده : Blowfish Studios

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Siegecraft Commander

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *