دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SimCity Societies

بازی SimCity Societies یک بازی شبیه ساز شهرسازی می باشد که توسط استودیو Tilted Mill Entertainment ساخته شده و استودیوی Electronic Arts این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این بازی یکی از دنباله ی سری Sim می باشد گیم پلی بازی به صورت قابل توجهی از عنوان های قبلی SimCity متفاوت می باشد و تمرکز بیشتری بر روی توسعه اجتماعی دارد همچنین استودیوی سازنده به درخواست هواداران گوش داده و قسمت پیچیده ی این عنوان به نام Will Wright را کمتر کرده است . این پیچیدگی ها با از بین بردن ذخیره لوله ها و شبکه های برقی کاهش پیدا کرده است . از نکات برجسته ای که در این نسخه می توان دید توانایی بنا نهادن یک ساختمان به صورت فردی , تکامل آن و منطقه بندی منظم می باشد . سیستم مشاوره ای نسخه های پیشین با نوع رفتار شهروندان با شما در بازی جایگزین شده است به طوری که هر ساختمان تاثیری به خصوص در رفتار شهروندان دارد . علاوه بر این یک سیستم پاداش دهی در بر اساس دسترسی شما به ساختمان های تازه ویژگی های دیگر در زمان رسیدن به هدفی خاص وجود دارد . شش ارزشه ای موجود در بازی SimCity Societies ویژگی های شهر شما را مشخص می کند . این شش مورد عبارتند از بهره وری , رفاه , خلاقیت , معنویت , اقتدار و دانش . توجه به هرکدام از این موارد می توان شخصیت شهری شما را به کل تغییر دهد از طریق “societal value” یا همان ارزش اجتماعی شما می توانید متوجه هر ساختمانی که باز می کنید شوید . بازی SimCity Societies به کل قابلیت شخصی سازی دارد و با بازیکنان این امکان را می دهد تا ساختمان ها , دکوراسیون , شهروندان و قوانین بازی را با سلیقه ی خود شخصی سازی کنند .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : SimCity Societies

نام بازی (فارسی) : شهرسازی جوامع

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2007

شرکت سازنده : Tilted Mill Entertainment

منتشر کننده : Electronic Arts

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

  • 15 replies
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        نرم افزار DirectX و c++ redistributable رو نصب کنید .
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید .
        اگر درست نشد بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .

        پاسخ دادن
    1. hamed says:

      سلام،این بازی دوباره برام ارورdont sendداد…من کلا با ورژن1.0.4این بازی مشکل دارم…حتی ویندوز هم عوض کردم فایده ای نداشت…مشکل از کجاست؟

      پاسخ دادن
    2. amin says:

      این بازی رو که چند سال پیش من داشتم کجش مال 2015.من نسخه فارسی دارینوسش رو هم داشتم

      پاسخ دادن
    3. hamed says:

      راستی،من قبلا از یه سایت دیگه اینو گرفتم اما برام ارورdon’t sendمیداد،امیدوارم این درست بیاد برام.فکر میکنم از کرکش بود علت ارور

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *