دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی آنلاین Skull & Bones

بازی Skull And Bones در دوران طلایی دزدان دریایی واقع است ، کاپیتان های Renegade قدرتمند ترین سلاح بر روی زمین را کنترل می کنند ، در بازی Skull And Bones شما غیر قابل تحمل هستید ، یک کاپیتان دزدان دریایی که تازه به دوران رسیده است که عفو پادشاه را رد کرده است.چیزی برای از دست دادن ندارید شما از Caribbean (کارائیب) به سمت اقیانوس هند می روید  ، یک مرز پر از گنج های با شکوه و شگفت انگیز . اگرچه این ثروت ها و این آب ها محلی هستند برای مبارزه ی امپراطوری ها ،شرکت های تجاری قدرتمند و گروه های بی رحمِ دزدان دریایی که تمام تلاش خود را برای دست یاقتن به سهم خود می کنند.در طول سقر برای تبدیل به سرور دزدان دریایی ، شما یک ناوگانِ دریایی  را هدایت می کنید که می توانید کشتی های این ناوگان را خصوصی سازی کنید و در مسیر های پر سود تجاری شکار کنید ، کاپیتان های رقیب را نابود کنید ، کاراکتر های به یاد ماندنی یا بازیکن های دیگر. برای زنده ماندن در اقیانوس بی رحم ، شما باید با دیگر بازیکنان همراه شوید تا قدرتمند ترین و تاثیر گذار ترین گروه از دزدان دریایی را بوجود بیاورید .باید آنقدر قدرتمند شوید تا در مقابل برتری اقیانوس هند  شانسی برای باختن نداشته باشید .

سایر توضیحات : از یک کاپیتان تازه به دوران رسیده تا رهبر یک گروه ! کاپیتان دزدان دریایی خود را انتخاب کنید و به افسانه ای که همیشه می خواستید تبدیل شوید ،کلاس کشتی خود را بر اساس شیوه ی بازی کردنتان انتخاب کنید و آن را با یک سیستم نقش افرینیِ غنی تکامل دهید .از بندرگاه امنِ مخفیگاهِ خود تیم خود را استخدام کنید ، با هر دزدی موفقیت آمیز در حالی که ثروت و شهرت شما افزایش پیدا می کند بازیکنان دیگر شروع به چالش کشیدن شما می کنند به همین دلیل سفر به تنهایی یک خطر محسوب می شود .زنده ماندنِ طولانی مدت شما بستگی دارد به اینکه شما چگونه یک گروه قدرتمند با دیگر بازیکنان می سازید .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

*توجه کنید که این بازی کاملا آنلاین می باشد*

skulls.and.bones.www.download.ir.screen1

مشخصات بازی Skull And Bones :

نام بازی : Skull And Bones

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : نامشخص

شرکت سازنده : Ubisoft

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن،مولتی پلیر ، دزدان دریایی

لینک مرتبط : STEAM

  • 4 replies
    1. میلاد says:

      عکساش ک منا یاد assassin creed black flag میندازه.به نظر یکمی اسکی از روی بازی قبلشون رفتند.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *