دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Skyborn

بازی کامپیوتر Skyborn یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط Dancing Dragon Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Degica برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . زندگی در سفینه  اسکای بورن خیلی هم برای Claret Spencer بد نیست , بهترین مکانیک سفینه که می توان پیدا کرد . او قادر است با استفاده از ابزار و قطعات مختلف هرچه می خواد را بسازد اما داستان از آنجا آغاز می شود که روزی با مردی ملاقات می کند و زندگیش دستخوش تغییرات بسیاری قرار می گیرد . در این بازی شخصیت های مختلفی و دوست داشتنی وجود دارند که رد طول بازی با آنها آشنا خواهید شد و به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک خواهند کرد . بازی ادغامی از نگاه کلاسیک به همراه احساسی مدرن است که می تواند تجربه جدید را برای شما به ارمغان آورد . در کنار تمامی این ویژگی ها از موسیقی متن بازی نمی توان به راحتی گذشت . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Skyborn :

نام بازی : Skyborn

نام بازی (فارسی) : اسکای بورن

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Dancing Dragon Games

منتشر کننده : Degica

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

  • 4 replies
    1. ارمان says:

      سلام اگه بازی تو این سبک میخواین یکی از بهترین بازیایی که تو عمرم کردم و تو این سبک بود اسمش هست:
      Legend of Queen Opala
      البته عمرا سایتای ایرانی بشه قرارش بدن.اگه خواستید تو سایتای خارجی بگردید که بازم سخت پیدا میشه.اهنگای بازیشم فراموش نشدنی و کلا بازیش خاطره ای هست

      پاسخ دادن
    2. ali says:

      سلام
      من چند وقت پیش اینو دانلود کرده بودم، این یه ورژن دیگه ی اون بازی هست یا همونه؟
      و اینکه لطفا بازی های بیشتری با همین سبک و همین حجم قرار بدید.
      بازی های ار پی جی اکثرا خیلی جذاب هستن

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *