دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SkyTime v1.1

چشم باز می کنید و متوجه می شوید که هیچ چیزی سر جای خودش نیست و دنیای پیرامون شما به شدت دچار دگرگونی شده است. اما شما به عنوان یک دانشمند به مسائل عجیب و غریب اعتقادی ندارید و باید در پی یافتن دلیل این تغییر شکل باشید. بالاخره متوجه می شوید که یک اتفاق بسیار عجیب رخ داده و بهمنی آسمانی شهر شما را به این روز کشانده است. اما جدا از مسائل شهری، خانواده شما چطور؟ آیا حال آنها خوب است؟ پس از چندی جستجو متوجه می شوید که این اتفاق خانوده شما را در خطری بسیار بزرگ قرار داده و حالا جان آنها در خطر است. در بازی SkyTime شما به عنوان یک دانشمند باید سعی کنید خانواده خود را که گرفتار دردسری عظیم شده اند نجات دهید و آنها را صحیح و سالم به خانه بازگردانید. تصمیم شما برای ساخت یک ماشین زمان قطعی است و همه چیز هم خوب جلو می رود؛ اما یک قطعه این ماشین کم است… ! بله، ژنراتور برق این ماشین باید بسیار قدرتمند باشد و شما این قطعه را در اختیار ندارید. پس از یکی از شرکت های بسیار قدرتمند و شیطانی به نام Mortech، این قطعه ارزمند را می دزدید اما این تازه شروع کار است چرا که شما در حال تعقیب هستید! آیا می توانید از دست آنها فرار کنید؟

سایر توضیحات: بازی SkyTime یکی از ایده های بسیار جالب در بازی های عرضه شده در سال 2017 است چرا که اکثر کسانی که تجربه این بازی را داشته اند، از این بازی تمجید و تعریف کرده اند. این بازی به شما امکان می دهد تا زمان را آهسته کنید و گلوله های شلیک شده را پشت سر بگذارید. گرافیک این بازی نیز در حد قابل قبولی ارائه شده که از کیفت گیم پلی بازی کم نمی کنید. لازم به ذکر است که این بازی توسط یک گروه 9 نفره ساخته شده و توسط شرکت برای پلتفرم های ویندوز ، مک و لینوکس عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

SkyTime center

مشخصات بازی SkyTime :

نام بازی : SkyTime

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Alexey Khazov , Cristian Ionescu , Lars van Dorenvanck , Brandon van Doorn , Joran Vergoessen , Admir Leka

منتشر کننده : Sometimes You

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

SkyTime

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *