دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Slice Dice and Rice نسخه SKIDROW

Slice Dice & Rice یکی از بازی های مبارزه ای مستقل می باشد که در آن هیچ نوار سلامتی به چشم نمی خورد . برای ساخت این بازی از Bushido Blade الهام گرفته شده است , ضربه ای مرگبار که در پایان هر دور از رقابت به حریف زده می شود . ممکن است در ابتدا , بازی کسل کننده و یکنواخت به نظر رسد و گاهی این حس در وجود شما بوجود آید که ضربات وارد شده تکراری و خسته کننده هستند , اما زیاد عجله نکنید زیرا هر شخصیت دارای ویژگی های منحصر به خود بوده و در هر رقابت ممکن است اولین ضربه , آخرین ضربه باشد .

سایر توضیحات : Slice Dice and Rice یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Dojo Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Playway S.A. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . طبق گفته سازندگان بازی , هدف از ساخت Slice Dice & Rice ایجاد رضایت در تمامی گیمرها با سلایق مختلف است . مجموعه ای بصری از توانایی اساسی که این امکان را به ما می دهد تا تمام فنون حرکتی را از یادها ببریم و دیگر برای اجرای سبکی خاص نیاز به حفظ و وارد کردن ورودی های متفاوت نداشته باشیم . در لحظه می توانید از حرکت خود جلوگیری کرده و از حالت هجومی به حالت تدافعی تغییر وضعیت دهید . همین موضوع باعث می شود تا هر لحظه ذهن شما با بازی درگیر شده و حس و حال یک سامورایی واقعی را تجربه کنید . در این بازی 8 کاراکتر وجود دارد و بازی این اجازه را به شما می دهد تا آزادانه هرکدام را انتخاب نمایید , شخصیت هایی که هرکدام دارای سبک مبارزه ای خاصی می باشند و مکان مبارزات در عالم مردگان و 6 استیج دیگر به تصویر کشیده می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Slice Dice and Rice نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Slice Dice and Rice :

نام بازی : Slice Dice and Rice

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Dojo Games

منتشر کننده : Playway S.A.

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Slice Dice and Rice

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *