دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Snake Pass نسخه FitGirl + آخرین آپدیت

زمانیکه آرامش بر جایی سایه افکنده باشد، زندگی با لذت بیشتری در جریان خواهد بود. اما زمانیکه این آرامش توسط یک اتفاق عجیب و غریب بر هم می خورد، تنها منفورترین قهرمانان می توانند این سرزمین را از شر پلیدی نجات دهند! با دو دوست قدیمی یعنی یک مار خوش خط و خال به نام Noodle و یک مرغ مگسخوار به نام Doodle آشنا شوید. شما باید با کمک این دو دوست به یافتن کلید هایی بپردازید که می تواند بار دیگر دروازه های جادویی Haven Tor را بگشاید و بار دیگر قدرت عجیب این شهر را به او باز گرداند. بازی Snake Pass یک بازی بسیار جذاب با شعار Think like A Snake یا همانند یک مار فکر کنید به بازار عرضه شده چرا که در این بازی شما با معماهای مختلفی روبرو می شوید که برای گذر از آنها باید دید خود را نسبت به موانع و پیرامون خود تغییر بدهید. این بازی شما را در 15 مرحله مختلف به چالش خواهد کشید پس اگر به بازی های معمایی و پازل علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید.

سایر توضیحات: بازی Snake Pass یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی و معمایی است که در آن شما باید در نقش یک مار به بازی بپردازید و از موانع مختلف عبور کنید. گرافیک این بازی از کیفیت قابول قبولی برخوردار است و شما می توانید تنوع رنگبندی در صحنه سازی های آن را به خوبی مشاهده کنید. بازی Snake Pass توسط شرکت Sumo Digital برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Snake Pass جدید

مشخصات بازی Snake Pass :

نام بازی : Snake Pass

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sumo Digital

منتشر کننده : Sumo Digital

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Snake Pass

به روز رسانی :

97/01/10 آپدیت 1.4 نسخه RELOADED اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *