دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SnarfQuest Tales نسخه PLAZA

در این بازی شما در قالب موجودی با ظاهیر عجیب به نام Snarf به ایفای نقش می پردازید , یک Zeetvah از سرزمین های Zeetville که تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا نامی برای خود دست و پا کند و در نهایت به ثروتی به پایان دست یابد . آیا شما قادر خواهید بود در این ماجراجویی به شخصیت اصلی بازی کمک کرده تا بتواند مقامش را ارتقا دهد و به طلاهایی که در مکانی نامعلوم مدفون شده است , دست یابد ؟ SnarfQuest Tales از جمله بازی های point-and-click ماجراجویانه بشمار می آید که برای ساخت آن از سری بازی های کلاسیکی مانند King’s Quest , Myst و The Secret of Monkey Island الهام گرفته شده است .

سایر توضیحات : SnarfQuest Tales یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و تقش آفرینی است که توسط کمپانی Cellbloc Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این بازی از 5 قسمت تشکیل شده است که هرکدام از اپیزودها داستانی جذاب و پرهیجان را روایت می کنند و توانایی های شما را به چالش می کشند . برای اولین بار در این بازی , طرفداران SnarfQuest می توانند تعامل میان Telerie Windyarm و شاهزاده Raffendorf را در یک کمیک جذاب نظاره کنند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر SnarfQuest Tales نسخه PLAZA

مشخصات بازی SnarfQuest Tales :

نام بازی : SnarfQuest Tales

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cellbloc Studios

منتشر کننده : Cellbloc Studios

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و تقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

SnarfQuest Tales

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *