دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sociable Soccer

SOCIABLE SOCCER یک بازی فوتبال با گیم پلی سریع است ، این بازی توسط سازندگان Sensible Soccer منتشر شده است ، این بازی را خیلی ساده می توان یاد گرفت اما کسب مهارت درآن زمان می طلبد ، شما می توانید با دوستان رقابت کنید یا در مقابل هوش مصنوعی از گیم پلی زیبای این بازی لذت ببرید .Sociable Soccer یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است ، این بازی دنیای هیجان انگیز فوتبال را به خوبی به نمایش می کشد.Sociable Soccer در واقع یک بازی فوتبال جدی است با چهره ای آشنا !دقت در طراحی این بازی، انتخاب بازیکنان ، پاس دادن و تکل کردن را تا حد چشمگیری بهبود بخشیده است در نتیجه یک گیم پلی بسیار زیبا و اعتیاد آور با کنترلی ساده و خود آموز برای شما به وجود آمده است ، هر میلی ثانیه از بازی مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

سایر توضیحات : یک بازی فوتبال کم حجم اما جدی ! این بازی با گیم پلی سریع ، منعطف و کنترل خود آموزی که دارد می تواند یکی از دوست داشتنی بازی های فوتبال در میان انجمن بازیکنان باشد .می توانید بازی را از دید متمایل یا از زاویه دید بالا به پایین تجربه کنید. بیش از 1000 تیم در سرتاسر جهان مورد تحقیق قرار گرفته اند و به بازی اضافه شده اند ، این بازی بیش از 30000 بازیکن دارد . شما می توانید این بازی را با دوستان به صورت چند نفره محلی (با دسته) تجربه کنید.تاکتیک ها و شیوه های متنوعی برای تنظیم استراتژی های تیم شما بوجود آمده اند . 67 لیگ بین المللی ، لیگ های دنیای واقعی ، کاپ ها و مسابقات متنوع برای شما در نظر گرفته شده اند .این بازی کم حجم پتانسیل آن را دارد تا شما را مدت ها سرگرم کند !

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز اکشن فوتبال کامپیوتر Sociable Soccer

مشخصات بازی   Sociable Soccer:

نام بازی : Sociable Soccer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Combo Breaker

منتشر کننده : Tower Studios

سبک بازی :ورزشی ، فوتبال

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Sociable Soccer

  • 1 replies
    1. abtin says:

      با سلام . لطفا یه راهنمایی بکنید که با چه دکمه هایی باید بازی کرد . اصلا با کیبورده با موسه .
      توی آپشن که هیچی نداره که بخای شوت و پاس و … را مشخص کنی . ممنون که راهنمایی میکنید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *