دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sorgina A Tale of Witches نسخه HI2U + آپدیت v20170929

به دخترک جادوگر ملحق بشوید و در مبارزه او با ارباب تاریکی همراه شوید و تلاش کنید تا در یک راه پر پیچ و خم بتواند طلم سایه ها را از سرزمین پادشاهی پاک کند! در بازی Sorgina A Tale of Witches شما باید با استفاده از قدرت تعقل و زکاوت خود و نیز با تلفیق این قوه با نیروی جادوی دخترک، با هر آنچه در سر راه شما گذاشته می شود مقابله کنید و سعی کنید تا تمام پازل های موجود را یکی یکی از میان بردارید. بر اساس افسانه ها و داستان های مختفل شهر و کشور Basque، شیرزن ما باید در نقات مختلفی از زمین به سفر بپردازد و شخصیت های مختلفی را ملاقات کند. از جمله این شخصیت ها می توان از فولکلورهای Mari، مادر زمین و ملکه طبیعت یعنی Basajaun و محافظان جنگل های شمالی نام برد. حال این دیگر به توانایی شما بستگی دارد که چطور می خواهید مسیر خود را انتخاب کنید و با استفاده از جادوهای مختلف به جنگ سایه ها بروید. در این مسیر می توانید از جادوهای مختلف استفاده کنید و با استفاده از این قدرت با موانع مختلف روبرو شوید.

سایر توضیحات: بازی Sorgina A Tale of Witches یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی و پازل است که در آن شما باید با استفاده از جادو و ایده های خلاقانه خود به جنگ دشمنی بروید که مکر و حیله سلاح اصی اوست. گرافیک این بازی در حد قابل قبولی ارائه شده و نیز جزئیات فراوانی در این بازی به چشم می خورد. بازی Sorgina A Tale of Witches توسط شرکت Binary Soul برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Sorgina A Tale of Witches جدید

مشخصات بازی Sorgina A Tale of Witches :

نام بازی : Sorgina A Tale of Witches

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Binary Soul

منتشر کننده : Binary Soul

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Sorgina A Tale of Witches

به روز رسانی :

1396/07/08 آپدیت v20170929 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *