دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen نسخه SKIDROW

جنگ ها و نزاع های اخیرو بدون شک ویرانی های بسیار زیادی را به بار آورده است و هر جسمی در این فضای پهناور از این درگیری ها ضرر کرده و خسارت دیده است. حالا مدت کوتاهی است که گرد و خاک این درگیری ها خوابیده است و سکوت صلح و آتش بس بر فضا حاکم شده است. اما همیشه سکوت به معنی پایان خطرات نیست و حالا گروهی دیگر، گروهی قدرتمند تر پا به عرصه نهاده اند؛ گروهی به نام Deadly Dozen! این گروه حاصل تجمع و اتحاد موجوداتی خبیث و مجرم است که به سرعت به دور هم گرد آمده اند و زیر نظر رهبری نامشخصی قصد دارند تا از این آشفتگی پس از جنگ استفاده کنند و قدرت خود را ابزاری برای فرمانروایی بر فضا کنند. این گروه تنها به خود متکی است و به هیچ کس رحم نمی کند. از این رو جنگ خود را علیه تمامی گونه های دیگر موجود در فضا اعلام کرده و به سرعت در حال نقض قوانین محلی است. گروه Deadly Dozen به خوبی آموزش دیده اند و در سراسر Gemini پخش شده اند از این رو با مخفی کاری های بسیار زیاد در حال کار های گسترده ای در فضا هستند. اگرچه حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم دوام چندانی ندارد و این موضوع برای هر دو طرف جنگ موضوع بحث است. از این رو به ناچار پیامی در سراسر فضا به این عنوان پخش شد: ” جایزه بسیار بزرگی برای نابودی و یا کشتن 12 فرمانده بسیار قدرتمند Deadly Dozen در نظر گرفته شده است و از تمامی افراد مسئول برای پایان دادن به این خرابی ها دعوت به عمل می آید”. بازی Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen روایتگر این داستان است.

سایر توضیحات: بازی Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen یکی از جدیدترین پک های الحاقی برای بازی بسیار معروف Starpoint Gemini Warlords است که به تازگی برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است. در این نسخه شما باید 12 جایزه مختلف را شکار کنید و در این راه می توانید از 3 کشتی فضایی جدید نیز استفاده کنید. گرافیک بازی بهبود بسیار زیادی یافته و باگ های مختصری نیز برطرف شده است. همچنین این نسخه از بازی به جدیدترین آپدیت سری بازی های Starpoint Gemini Warlords ارتقاء یافته است. بازی Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen توسط شرکت Little Green Men Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen جدید

مشخصات بازی Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen :

نام بازی : Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Little Green Men Games

منتشر کننده : Little Green Men Games

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Starpoint Gemini Warlords Deadly Dozen

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *