دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stern Pinball Arcade Star Trek نسخه TiNYiSO

سال 1988 بود که برای اولین بار بازی پینبال در سیستم های کامپیوتر خانگی کمودور ۶۴ در دسترس کاربران قرار گرفت , بازی که حول کسب امتیاز طراحی شده بود و برنده را همین امتیازات به دست آمده معین میکرد . زمانی که توپ فلزی رها می شود تنها وظیفه شما نگهداشتن آن توپ در مستطیلی پر پیچ و خم و کسب بیشترین امتیاز می باشد . در دو طرف این مستطیل , دو باله طراحی شده است که این اجازه را به شما می دهد تا با به حزکت درآوردن آنها مانع خارج شدن توپ از زمین شوید . در این بازی , مسیرهای مختلفی با آیتم ها و المان های متنوعی وجود دارد که با برخورد به هرکدام از آنها امتیاز خاصی نصیب شما خواهد شد .

سایر توضیحات : Stern Pinball Arcade Star Trek یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی FarSight Studios, Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این بازی یکی دیگر از شاهکارهای Steve Ritchie بشمار می آید که با الهام از سری فیلم های Star Trek ساخته شده است . در این نسخه شما در نقش کاپیتان Kirk به ایفای نقش می پردازید کسی که سعی دارد بار دیگر فدراسیون را از نابودی نجات دهد . وجود ویژگی های منحصر به فردی مانند 18 ماموریت مختلف , بیش از 60 LED در سه رنگ متفاوت و 5 حالت multiball در این نسخه باعث شده است تا کسانی که تا بحال این سبک بازی را تجربه نکرده اند , ترغیب شوند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Stern Pinball Arcade Star Trek نسخه TiNYiSO

مشخصات بازی Stern Pinball Arcade Star Trek :

نام بازی : Stern Pinball Arcade Star Trek

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : FarSight Studios, Inc

منتشر کننده : FarSight Studios, Inc

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Stern Pinball Arcade Star Trek

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *