دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stone Age Wars

بازی Stone Age Wars یک بازی آرکید و RPG است که در آن شما باید قدرت قرماندهی خود را مورد آزمایش قرار دهید. شما باید با استفاده از هوش خود، یک ارتش از سربازان ماقبل تاریخ را گرد هم بیاورید. سربازانی که هر کدام توانایی ها و نقات ضعف و قوت خود را دارند و با استفاده از این لشکر به جنگ سیل عظیم دشمنان شرور و بدذات بروید. همچنین شما می توانید قدرت های مختلف آنان را علیه دشمنانتان به کار گیرید و علائم و شکل های مختلفی را با استفاده از ماوس خود رو صفحه بنویسید که بدون شک کیفیت طرح شما رابطه مستقیمی با قدرت بیشتر آنها دارد. شما در این بازی در بیش از 15 کلاس مختلف قادر به بازی هستید و می توانید آنها را به روز کنید تا قدرت ها، سرعت و تجهیزات آنان افزایش یابد. علاوه بر اینها می توانید با استفاده از ماسک های مختلف آنان را بیارایید و از امتیازها و توانایی های مختلف که هر ماسک به شما می دهد استفاده کنید.

سایر توضیحات: در بازی Stone Age Wars شما در بیش از 88 مرحله مختلف به جنگسالاری می پردازید و با استفاده از تجهیزات مختلف به افزایش توانایی های لشگر خود کمک می کنید. در این بازی همچنین شما با گنجینه های بسیار با ارزشی روبرو خواهید شد که می توانند در افزایش قدرت فرماندهی شما کمک بسزایی کنند. بازی Stone Age Wars از ساخته های شرکت Permafrost Studio است که توسط شرکت Back To Basics Gaming به مارکت بازی های رایانه ای عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Stone Age Wars جدید

مشخصات بازی Stone Age Wars :

نام بازی : Stone Age Wars

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Permafrost Studio

منتشر کننده : Back To Basics Gaming

سبک بازی : اکشن – استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Stone Age Wars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *