دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Blood Hockey نسخه SiMPLEX

Super Blood Hockey بازی Super Blood Hockey در سبک بازی های اکشن Arcade می باشد. بیایید با این بازی به زمانی سفر کنیم که بازی های اسپورت همگی از نوع اکشن بودند. صف خود را به دلخواه بچینید و از اسکیت بازی عالی، موقعیت یابی، استراتژی و خشونت برای تسلط و حکمفرمایی روی یخ ها استفاده کنید. در این بازی خشونت و وحشی گری روی یخ ها را تجربه کنید طوری که تا به حال تجربه نکرده اید. ضربه هایی که باعث پاشیدن خون می شود، صدای شکستن جمجمه ها و بسیاری خشونت های دیگر! همچنین می توانید به صورت چهار نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید و یخ را با خون آنها نقاشی کنید! در تورنومنت جهانی هاکی شرکت کنید که عدم موفقیت شما مساوی است با ریختن خونتان!!

سایر مشخصات : شما در این بازی جذاب باید با تنوع بسیاری از چالش ها روبرو شوید و از سناریوی بازی لذت ببرید و بخندید و بخندید. به علاوه تیم پشتیبانی از بازی مرتبط در حال گسترش و وسعت دادن به بازی می باشند که آپدیت هایی را ارائه خواهند کرد. این بازی که محصولی از شرکت  Loren Lemcke می باشد در 17 آگوست 2017 منتشر شد و توانسته تا کنون خیل عظیمی از کاربران را به سمت خود بکشاند.

دانلود بازی کامپیوتر Super Blood Hockey

مشخصات بازی Super Blood Hockey  :

نام بازی : Super Blood Hockey

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 17Aug, 2017

شرکت سازنده : Loren Lemcke

منتشر کننده : Loren Lemcke

سبک بازی :اکشن ، Arcade

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : steam

Super Blood Hockey

به روز رسانی :

1397/05/15 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *