دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Skelemania

به دنیای Super Skelemaniaشیرجه بزنید ، یک بازی تک نفره با مضامین metroidvania (نوعی بازی پلتفرمر دو بعدی)درباره ی یک اسکلت آکروباتیک.از روی گودال هایی پر از خار بپرید ، جمجمه ی خودتان را همچون یک توپ بولینگ بغلتانید یا این که با سر به به عنکبوت ها حمله کنید همانند آنچه هر اسکلت خوب انجام می دهد !شخصیت داستان یک کاراکتر اسکلتیِ چابک است .شما بر روی سیاره ای مرموز قرار دارید و خاطره ای از گذشته ی خود ندارید .محیط زنده و پر جنب و جوشِ زیر این سیاره را کاوش کنید، در میان راهتان یک سری تقویت کننده ها پیدا خواهید کرد .راز های این سیاره را پیدا کنید شاید حتی راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنید .شش تقویت کننده منحصربفرد برای شما طراحی شده اند که در طول ماجراجویی خودتان از آن ها استفاده خواهید کرد . محیط زیر این سیاره دارای پنج ناحیه متفاوت است که می توانید آن ها را کاوش کنید ، در این ماجراجویی با یک قورباغه ی عصبانی رویارو خواهید شد !رازی مهم در این بازی وجود دارد که تنها با بازی کردن به آن پی خواهید برد .Super Skelemania یک بازی دو بعدی و ساده است که می تواند تجربه ای قابل قبول را برای طرفدران این سبک به وجود بیاورد .

سایر توضیحات : Super Skelemania یک بازی پیکسلیِ دو بعدیِ پر جنب و جوش است که در آن شما به عنوان یک اسکلت ایفای نقش می کنید ، مراحلی متنوع و به هم پیوسته برای بازی طراحی شده اند که شما با مبارزه راه خودتان را در راستای این مراحل پیدا خواهید کرد. سازنده ی این بازی به گونه ای توانایی های شما را طراحی کرده است که هر کدام به خوبی استفاده می شوند به گونه ای که عبور کردن از مراحل برای شما آسان تر نمی شود بلکه لذت بخش تر می شود . به هر حال Super Skelemania با کیفیتی که در طراحی مراحل و عناصر گیم پلی دارد بازخورد های مثبتی از انجمن بازیکنان دریافت کرده است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی پلتفرمر اکشن کامپیوتر Super Skelemania جدید

مشخصات بازی   Super Skelemania:

نام بازی : Super Skelemania

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ben Allen

منتشر کننده : Ben Allen

سبک بازی :اکشن ، پلتفرمر

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Super Skelemania

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *