دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Survival Driver نسخه PLAZA

بازی های موتور سواری بسیار زیادی در سال های گذشته به بازار عرضه شده است و در این میان هر کدام نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را داشتند. یکی به گرافیک فوق العاده خود می بالید و دیگری حرف از برند های معتبر موتور خود می زد. بعضی از آنها به کاپ های قهرمانی اشاره داشتند و سعی داشتند تا گیم پلی بازی را بهبود ببخشند و بعضی نیز از ایده های ابتکاری خود نام می بردند. بازی Survival Driver یکی از جدیدترین عناوین موتور سواری است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار نیست اما گیم پلی بسیار خوبی را پشتیبانی می کند. در این بازی شما خواهید دید که می توانید 2 موتور و 2 خودرو را انتخاب کنید. این موتور ها می توانند از قسمت های صعب العبور به راحتی عبور کنند و حرکات جالبی را به نمایش بگذارند. همچنین این بازی از فیزیک بسیار خوبی نیز پشتیبانی نمی کندو همین مسئله باعث می شود تا جذابیت و میزان سرگرم کنندگی بازی افزایش پیدا کند.

سایر توضیحات: بازی Survival Driver یک بازی بسیار جذاب و ابتکاری در سبک موتور سواری است که در آن شما قادر خواهید بود تا در رقابت هایی که زمان برای شما بسیار تاثیر گذار است شرکت کنید و سعی کنید تا کیفیت موتور سواری خود را به نمایش بگذارید. پس تا می توانید با سرعت حرکت کنید و یا اینکه می میرید! بازی Survival Driver توسط شرکت Tero Lunkka برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Survival Driver جدید

مشخصات بازی Survival Driver:

نام بازی : Survival Driver

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tero Lunkka

منتشر کننده : Tero Lunkka

سبک بازی : موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Survival Driver

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *