دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc تمام نسخه ها

حال زمان آن رسیده تا شما راه خود را در بیابان های طاقت فرسا باز کنید و مقر فرماندهی خود را در جنگل های بسیار ترسناک ابقا کنید. تصمیم با شماست؛ آیا شما به دشمنانی حمله ور می شوید که قصد حمله به مقر شما را دارند و قصد دارند تا شما را نابود کنند و یا به جنگ دشمنانی می روید که در دفتار فرماندهی جا خوش کرده اند و حکم رانی می کنند؟ بازی TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc یک بازی بسیار جذاب است که در آن همیشه یک مهاجم در مقابل یک مدافع قرار می گیرد و باید یکی از طرفین طعم شیرین پیروزی را تجربه کنند و طرف بازنده نیز در تلخی این شکست بسوزد. اما این نسخه از بازی نقشه های جدیدی را به بازی اضافه کرده است و شما در مقابل چشمان T-Rex و دایناسور های دیگر باید به جنگ بروید و دشمن خود را نابود کنید. البته دیوار ها و موانع دیگر می توانند فرصت های بسیار خوبی را برای شما بوجود بیاورند که از خود دفاع کنید اما هیچگاه از حیلت دشمن غافل نشوید!

سایر توضیحات: بازی TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است که در آن شما باید به دشمن خود حمله کنید و یا با مهاجم بجنگید و از مواضع خود دفاع کنید. این بازی نقشه های تصادفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بازی را همواره جذاب جلوه دهد. بازی TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc توسط شرکت بزرگ SkyBox Labs برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc جدید

مشخصات بازی TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc:

نام بازی : TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SkyBox Labs

منتشر کننده : SkyBox Labs

سبک بازی : اکشن – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

TASTEE Lethal Tactics Map Jurassic Narc

به روز رسانی :

1396/06/03 نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *