دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Terroir v2.5 – GOG

Terroir یکی از بازی های استراتژیک 3 بعدی بشمار می آید که در آن شما به عنوان یک مدیر به ایفای نقش می پردازید . در این بازی شما باغ های انگور را گسترش داده و در کنار آن باید قلعه خود را نیز مدیریت نمایید . هرچه با درایت بیشتری پیش روید و سود بیشتری از محصولات تولید شده کسب نمایید بازی این امکان را به شما می دهد تا زمین های تحت کشت خود را گسترش داده و امارت خود را به یکی از باشکوهترین خانه های آن منطقه بدل نمایید . البته همیشه اتفاقات طبق میل شما پیش نمی رود و حوادث طبیعی و تغییرات آب و هوایی ممکن است بر عملکرد شما تاثیر گذارد و کسب و کارتان را به خطر اندازد .

سایر توضیحات : Terroir یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی General Interactive Co طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . اگر کمی دقت کنید , متوجه خواهید شد که هرکدام از کاشی های 6 ضلعی دارای رنگ منحصر بفرد و مربوط به زمینی خاص برای کشت و یا ساخت و ساز می باشند . انواع مختلفی از انگورها برای کشت در اختیارتان قرار خواهد گرفت زیرا سیستم آب و هوایی متغییر , محدودیت کشت را برای شما به ارمغان می آورد . شاید تصور کنید بازی یکنواخت می باشد اما وجود ماموریت های مختلف و چالش هایی که در طول بازی با آنها روبرو خواهید شد , هرکدام به نحوی شما را درگیر می کنند . موسیقی متن بازی توسط گروهی سنگاپوری به نام CLARQuinet ساخته شده که حال و هوای خاصی به بازی بخشیده است .

نام: Terroir
شرکت سازنده: General Interactive Co
تاریخ انتشار: 2017
ورژن: v2.5
نسخه: GOG
زبان: انگلیسی
پلتفرم: PC
سبک بازی: استراتژیک و شبیه ساز
منتشر کننده: General Interactive Co
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/25 نسخه GOG - v2.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *