دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Albatross نسخه POSTMORTEM

Albatross یکی از بازی های اول شخص با درون مایه ای ماجرایی می باشد . شما برای تعطیلات به شهر Victorian سفر می کنید و ناگهان با حمله بشقاب پرنده ها روبرو می شوید یا از میان شهری در اسکاتلند که خالی از سکنه می باشد و ماه سایه خود را بر فراز شهر گسترانده است , عبور می کنید . شما می توانید در قالب یک عامل خصوصی تجربیات بسیاری را به دست آورید , کسی که خود را در پشت نام مستعار Albatross پنهان کرده است . موجوداتی عجیب و غریب تمام آسمان شهر را به تسخیر خود درآورده اند , دیگر راه فراری وجود ندارد مگر آنکه تمامی آنها را نابود کرده و به منبع اصلیشان دست پیدا کنید .

سایر توضیحات : The Albatross یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی GameDevJeremy طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ماموریت ها را در محیط های مختلف پشت سر گذاشته و با کسب بیشترین امتیاز به درجات بالاتری دست یابید . در صورتی که بتوانید آبجکت های موجود در هر مرحله را به طور کامل به چنگ آورید بازی این امکان را به شما می دهد تا اچیومنت های جدیدتری را باز کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Albatross نسخه POSTMORTEM

مشخصات بازی The Albatross :

نام بازی : The Albatross

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GameDevJeremy

منتشر کننده : GameDevJeremy

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Albatross

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *