دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Butterfly Sign Human Error نسخه PLAZA

بازی The Butterfly Sign Human Error بیانگر فصل دوم یک بازی بسیار جذاب کارگاهی و اول شخص است که در آن شما به عنوان تنها بازمانده یک حادثه تروریستی بزرگ ایفای نقش می کنید. شخصیت اصلی بازی به عنوان تنها شاهد این ماجرای وحشتناک در حال رقم زدن سرنوشت خود است و این مسئله تنها و تنها به حافظه او بستگی دارد. این مسئله به قدری حیاتی است که او تصمیم می گیرد تا تحت یک درمان و داروی مخدر به نام Rammex قرار گیرد. Rammex شخصیت اصلی بازی را در یک حالت نیمه خواب می برد و باعث می شود که او در اعماق خاطرات خود بتوانید جستجو کند و زنجیره اتفاقات گذشته را به هم متصل کند. همچنین او باید چیزهای مختلفی را ببیند و به یاد بسپارد تا شاید بتواند مسبب تمامی این اتفاقات را پیدا کند. نکته بسیار اساسی در فصل دوم بازی The Butterfly Sign این است که خاطرات چند سطحی به بازی اضافه شده اند. به طوریکه شخصیت بازی می تواند از این خاطرات درس بگیرد و تمامی خاطرات خود را به یاد بیاورد. علاوه بر آزادی عمل در این مسیر، او می تواند موارد اساسی را با یاد نگه دارد تا شاید بعدا بتواند از آنها استفاده کند.

سایر توضیحات: بازی The Butterfly Sign Human Error گیمر را به یک حالت جدید می برد. ذهن انسان! جایی که تمامی وقایع ثبت می شوند. در این مکان شما باید به حل پازل های مختلف بپردازید تا شاید بتوانید حلقه های اتفاقات مختلف را به یکدیگر متصل کنید تا شاید بتوانید گره از این ماجرا باز کنید. گره ای که زندگی شما به آن وابسته است و هر طور که شده شما باید برای نجات زندگی خود تلاش کنید. بازی The Butterfly Sign Human Error توسط استودیو بازی سازی Quantum Phoenix Studio برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود The Butterfly Sign Human Error جدید

مشخصات بازی The Butterfly Sign Human Error :

نام بازی : The Butterfly Sign Human Error

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Quantum Phoenix Studio

منتشر کننده : Quantum Phoenix Studio

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Butterfly Sign Human Error

به روز رسانی :

1396/01/04 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *