دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Dreamatorium of Dr Magnus 2 نسخه PROPHET

دکتر مگنوس یک پروفسور بسیار باهوش می باشد که اکثر اوقات روز را مشغول بررسی و اختراعات جدید می باشد ، مگنوس یکی از باهوش ترین افراد در خانواده خویش بوده است و به همین دلیل از کودکی شروع به تحصیلات عالی می کند و پس از فارغ التحصیلی نیز به عنوان یکی از بزرگترین دانشمندان جهان شناخته می شود ، این توجه باعث بوجود آمدن دشمنی های بسیاری از طرف افراد بسیاری می شود ، به طوری که این دشمنی ها و مشکلات جزئی پس از ازدواج نیز برای مگنوس مشکل ساز می شوند تا اینکه روزی مگنوس تماسی مرموز از سوی افرادی نامعلوم دریافت می کند و متوجه می شود که همسرش توسط گروهی نامعلوم دزدیده شده است ، به همین دلیل کارآگاه خصوصی به نام آیریبس را استخدام می کند تا به این مشکل رسیدگی کند و همسرش را نجات دهد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای The Dreamatorium of Dr Magnus 2 یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی مستقل Two Desperados ساخته شده است ، این بازی با استفاده از معماهای بسیار پیچیده ، مکان های بسیار جذاب و داستانی معمایی فضایی کارآگاهی و جذاب ایجاد کرده است که تا ساعات پایانی این بازی شما را میخکوب نگاه می دارد . بازی رایانه ای مذکور تمرکز خود را بر روی گشت و گذار و همچنین پیدا کردن سر نخ و حل کردن معماها قرار داده است به همین دلیل می توان گفت این بازی برای طرفداران بازی های ماجراجویی کلاسیک بسیار جذاب می باشد . بازی رایانه ای The Dreamatorium of Dr Magnus 2 در تاریخ 9 سپتامبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 81% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Dreamatorium of Dr Magnus 2 نسخه PROPHET

مشخصات بازی The Dreamatorium of Dr Magnus 2 :

نام بازی : The Dreamatorium of Dr Magnus 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Two Desperados

منتشر کننده : Two Desperados

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Dreamatorium of Dr Magnus 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *