دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Falling Nights نسخه HI2U + آخرین آپدیت

یک روز عادی در شهر Ys در حال سپری شدن است. همه چیز بر وفق مراد است و هیچ نشانه ای از آشفتگی و ناراحتی نیست. طبق معمول Jake تصمیم می گیرد تا دختر خود به نام Rachel را به کلاس رقص ببرد. اما پشت نقاب این آرامش یک چیز بسیار مرموز و مشکوک نهفته است. زمانیکه Jake و دخترش به میانه اتوبان می رسند، یک اتفاق عجیب می افتاد و این دو به یک برزخ میان سال 1974 و حال می روند. این اتفاق بسیار عجیب است چرا که اتفاقی ناگوار پیش می آید. او متوجه می شود که یک سایه بسیار مرموز دختر او را همراه خودش برده است و حالا او تنهاست. بازی The Falling Nights روایتگر داستان Jake است که در یک ناباوری و وحشت قرار دارد. در ابتدا هیچ ایده ای نسبت به این پیشامد ندارد اما کم کم و در طول بازی متوجه می شود که اتفاقات مختلفی دست به دست یکدیگر داده اند تا دخترش ربوده شود و شما باید برای نجات او تلاش کنید. در این بازی شما در نقش Jake هستید و باید به حل معماها و پازل های مختلف بپردازید تا پرده از این ماجرا بردارید.

سایر توضیحات: بازی The Falling Nights یک باز یبسیار جذاب اکشن و رازآلود است که در آن شما در نقش یک پدر فداکار باید به جستجوی دختر خود بپردازید که توسط یک سایه عجیب و مرموز ربوده شده است. در خلال بازی شما با مسائل مختلفی برخورد می کنید که روند بازی را مشخص می کنند. بازی The Falling Nights سالهاست که در مراحل تولید خود به سر می برد و حالا شما با نسخه رسمی این بازی روبرو خواهید شد. این بازی توسط شرکت Delusion Arts Entertainment, LLC برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی The Falling Nights جدید

مشخصات بازی The Falling Nights :

نام بازی : The Falling Nights

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Delusion Arts Entertainment, LLC

منتشر کننده : Delusion Arts Entertainment, LLC

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Falling Nights

به روز رسانی :

1396/04/27 آپدیت 1.0.2 نسخه BATTERY اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *