دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Feud Wild West Tactics Build 192 نسخه Portable

The Feud Wild West Tactics Unlimited Frontier

یک بازی اکشن وسترن است که به صورت استراتژیک و نوبتی پیاده سازی شده است ، داستان را دنبال کنید یا اینکه راه خودتان را برای ایجاد یک امپراتوری ادامه دهید ، آیا استقامت آن را دارید تا با برترین تفنگداران  مقابله کنید ؟شما می توانید داستان را از هر جبهه ای که دوست دارید دنبال کنید ،هر جبهه کاراکتر هایی منحصربفرد دارد که هر یک ویژگی ها و خصوصیاتی منحصربفرد دارند . شما باید در این بازی یاد بگیرید که چگونه از نیرو های خودتان در برابر خطرات دنیای غرب استفاده کنید و این موضوع در مرکز تمرکز بازی قرار دارد . تنها بهترین تفنگداران می توانند زنده بمانند و پیشروی کنند .وقتی بخش داستانی را تمام می کنید می توانید سعی کنید تا یک امپراتوری بوه وجود بیاورید ، این بخش بر اساس بازی های استراتژیک سنتی 4X پیاده سازی شده است ، می توانید از روی نقشه منابع جمع آوری کنید ، ارتقاء هایی بسیار متنوع را مورد تحقیق قرار دهید ، ماجراجویی کنید ، رویداد های مختلف را بررسی کنید ، افراد شرور را دستگیر کنید و دشمنان را از سرزمین خود بیرون برانید . بازی The Feud Wild West Tactics Unlimited Frontier اثری استراتژیک است که گیم پلی آن به صورت نوبتی اما بسیار مهیج پیاده سازی شده است ، گیم پلی بازی بر روی مبارزات تیمی کوچک تمرکز دارد ، برای زنده ماندن و پیروز شدن شما باید توانایی ها و تخصص های کاراکترتان را به خوبی یاد بگیرید  در حالی که توانایی های جدیدی یاد می گیرید . آیتم های متفاوتی برای کاراکتر های شما وجود دارند که برخی از آن ها برای کاراکتر های مختلف انحصاری هستند . زمانی که در روایت بازی TThe Feud Wild West Tactics Unlimited Frontier پیشروی می کنید می توانید سطح کاراکتر خودتان را بالا ببرید ، می توانید توانایی های جدیدی یاد بگیرید در حالی که توانایی های قبلی خودتان را ارتقاء می دهید . یازی دارای شاخه های داستانی چند گانه است که با 32 مرحله و نقشه های متفات به شما ارائه می شود ، شما با ماموریت ها متنوع روبرو می شوید که با چالش های مختلفی همچون کشتن دشمنان یا نابود کردن اهداف همراه هستند .

بازی The Feud Wild West Tactics Unlimited Frontier

دارای داستانی بسیار غنی است که در طول 32 مرحلع روایت می شود ، 11 کاراکتر متفاوت برای شما وجود دارند که از تاریخ غرب الهام گرفته اند و هر یک توانایی های منحصر به خودشان را دارند .آیتم های این بازی همانند بازی های نقش آفرینی دسته بندی شده اند  که به سه دسته ی متداول ، غیر متداول و افساته ای تقسیم بندی می شوند .این بازی با بخش داستانی و حالت نامحدودی که دارد می تواند مدت ها شما را سرگرم کند و اوقات خوشی برای شما به وجود بیاورد .

نام: The Feud Wild West Tactics Unlimited Frontier
حجم فایل: 2.48 گیگابایت
شرکت سازنده: Galaxy Pest Control
تاریخ انتشار: 2020
امتیاز استیم: 7
ورژن: Build 192
نسخه: Portable
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک - نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Galaxy Pest Control
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/07 نسخه The Feud Wild West Tactics Build 192 - Portable اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *