دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The First Tree تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

یک بازی ماجرایی سوم شخص بسیار زیبا که بر موازات دو داستان روایت می شود : یک روباه که در جست و جوی خانواده اش است و پسری که سعی دارد دوباره با پدرش در آلاسکا ارتباط برقرار کند ،Artifact های مربوط به زندگی این پسر را پیدا کنید در حالی که داستان او با ماجراجویی های روباه گم شده برای رسیدن به The First Tree  ترکیب می شود .این بازی توسط سازنده ی بازی  Home is Where One Starts توسعه یافته است . بازیکنان کنترل یک روباه را در سفری زیبا و تکان دهنده بر عهده می گیرند که در نهایت معنی مرگ و زندگی را بازگو می کند .این دو داستان به هم گره می خورد ، شما باید Artifact های مربوط به زندگی پسر را پیدا کنید در حالی که به سمت The First Tree پیشروی می کنید .

سایر توضیحات : در ساخت این بازی از عناصری استفاده شده که طرفداران بازی های Journey، Firewatch، وShelter را مجذوب خودش می کند . بازی یک داستان احساساتی و محبوب دارد ، داستانی که شما مدت ها آن را فراموش نخواهید کرد ، موسیقی های متن این بازی توسط  هنرمندانی همچون Message to Bears ، Lowercase Noises و Josh Kramer طراحی شده اند .این بازی دارای گرافیکی بسیار زیبا و یک گیم پلی منعطف است در حالی که گیم پلی مفید آن حدودا یک ساعت و نیم تخمین زده شده است .گیم پلی به صورت پلتفرمر و پازلی پیاده سازی شده است ، به عنوان یک بازی مستقل این بازی یک ماجراجویی بسیار زیبا ، احساساتی و متفاوت خواهد بود . این بازی گرافیکی فانتزی و بسیار زیبا ، مناظر و چشم انداز های بسیار ناب و یک گیم پلی پلتفرمر منعطف را به شما پیشنهاد می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی کامپیوتر The First Tree

مشخصات بازی The First Tree:

نام بازی : The First Tree

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : David Wehle

منتشر کننده : David Wehle

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

The First Tree

به روز رسانی :

1396/07/27 آپدیت v20171016 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *