دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Little Acre نسخه GOG

در سال 1950 و در کشور ایرلند خانواده کوچک و شادی زندگی می کردند ایدن و لیلی نام پدر و دختری می باشد که با عشق و علاقه با یکدیگر زندگی می کردند تا اینکه یک روز به طور کاملا ناگهانی و عجیب ایدن ناپدید می شود و لیلی هیچ اثری از پدر خود نمی یابد ، لیلی اینه رفتار پدر خود را کاملا عجیب میابد زیرا پدر لیلی تاکنون هیچ گاه بی خبر از خانه خارج نشده بود و هیچ گاه مدت زمان طولانی لیلی رل تنها نگذاشته بود ، در ابتدا لیلی گمان کرد که پدرش بازی دیگر در حال اختراع وسیله ای جدید می باشد زیرا پدر لیلی یبک مهندس با استعداد و کمی بی هواس بود اما زمانی که ساعات زیادی از ناپدید شدن ایدن گذشت لیلی تصمیم گرفت که بدنبال پدرش برود ، در راه جست و جوی پدرش لیلی به طور ناگهانی در باغ خانوادگی شان دریچه ورود به دنیایی جدید را می یابد ، آیا این راهی برای نجات پدرش می باشد ؟ آیا پدر آیدن در این مکان ناپدید شده است ؟

سایر توضیحات : بازی رایانه ای The Little Acre یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 و توسط استودیوی بازی سازی Pewter Games Studios ساخته شده است . این بازی با استفاده از گرافیک هنری بسیار زیبا که مانند انیمیشن کودکان می باشد و همچنین استفاده از تکنیک های داستان گویی کودکانه یکی از زیباترین و با احساس ترین بازی های ساخته شده در سال 2016 می باشد . بازی رایانه ای The Little Acre در تاریخ 13 دسامبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 92% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Little Acre نسخه GOG

مشخصات بازی The Little Acre :

نام بازی : The Little Acre

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Pewter Games Studios

منتشر کننده : Pewter Games Studios

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Little Acre

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *