دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Maze Endless nightmare

به درون یک بازی 16 بیتی با حال و هوای پلتفرمی شیرجه بروید . یکی از مسیرهای موجود در بازی را انتخاب کنید ، شما می توانید سه کاراکتر را انتخاب کنید که هرکدام ویژگی های خاصی دارند . Knit که قادر است هر شی را به سمت دشمنان پرتاب کند ، Archer ، می تواند دشمنان را به مدت طولانی مورد هدف قرار دهد و Priest ، سلاحی که ارواح را نابود می کند ، بطری های آب مقدس را به اطراف پرتاب می کند و بسیاری از دشمنان را از اطراف شما دور میسازد . در این بازی شاهد وجود تعداد زیادی لوکیشن های متنوع خواهیم بود که در هرکدام تله های مخصوص به خود کار گذاشته شده که همین موضوع باعث می شود تا بازی از یکنواختی و حالت کسل کننده خارج شود .

سایر توضیحات : The Maze Endless nightmare یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی LaserStone طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Enjoy Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سرعت بازی آنچنان بالا است که حتی اجازه فکر و انتخاب بهترین تصمیم به شما داده نمی شود پس هرچه سریعتر تصمیم خود را بگیرید زیرا یک لحظه تعلل می تواند شما را برای همیشه در کابوستان به دام اندازد . هر شی که در طول بازی وجود دارد را جمع آوری کنید زیرا همین امتیازات این امکان را به شما می دهد تا قدرت های ups خود را ارتقا داده و میزان نوار زنده ماندتان را بهبود ببخشید . فراموش نکنید ، شما باید کلید های طلایی را جمع آوری کنید در غیر این صورت راه فراری وجود نخواهد داشت .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Maze Endless nightmare :

نام بازی : The Maze Endless nightmare

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : LaserStone

منتشر کننده : Enjoy Games

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

The Maze Endless nightmare

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *