تبلیغات
تبلیغات

دانلود بازی کامپیوتر The Operational Art of War IV Repack نسخه SKIDROW + آخرین آپدیت

به روز رسانی :

1397/09/29 آپدیت جدید v4.1.0.21 اضافه شد.

 The Operational Art of War IV نسل جدیدی است ازفرانچایز بازی های جنگی Operational  Wars که نسبت به گذشته منعطف تر است و قابلیت های جدیدی دارد ،این بازی جنگ های شاخصی که در بازه ی زمانی قرن بیستم تا دنیای مدرن اتفاق می افتد را زنده می کند حتی جنگ هایی که تا کنون اتفاق نیفتاده اند را مشاهده خواهید کرد .بیش از 200 سناریو در این بازی وجود دارد که اکثرا ریشه های تاریخی دارند، شما باید استراتژی های مناسبی برای نیرو هایتان ایجاد کنید تا با چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند روبرو شوید .در طراحی مکانیزم جنگ های دریایی این بازی تجدید نظر شده است و تغیراتی اساسی به وجود آمده است .

سایر توضیحات : مبارزات دریایی در بازی The Operational Art of War IV تغیراتی کلی داشته اند .کشتی های ی شما اکنون پیچیده تر هستند ، مکانیزم هایی پیچیده برای آن ها در نظر گرفته شده است تا این کشتی ها به صورت جداگانه تخریب شوند . کشتی ها قابلیت های دفاعی و استقامتی مخصوص به خودشان را دارند و برای سرعت ، دقت  یا توانایی مانور آن ها پارامتر هایی تعریف شده است .این قابلیت ها و ویژگی های جدید محدود به جنگ های دریایی نیستند ، بازی ویژگی های دیگری هم دارد برای مثال بازیکن می تواند بردِ واحد های دور برد را محدود کند تا از ناحیه ی خاصی پشتیبانی کنند . در پایان هر بازی خلاصه ای از اطلاعات مهم ذخیره می شود که که می توان به صورت یک فایل PBL/Sal به آن دسترسی پیدا کرد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است* دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر The Operational Art of War IV جدید

مشخصات بازی   The Operational Art of War IV:

نام بازی : The Operational Art of War IVپلتفرم : PCزبان : انگلیسیسال انتشار : 2017شرکت سازنده : TrickeySoft LLCمنتشر کننده : TrickeySoft LLCسبک بازی :استراتژیک ، شبیه سازنوع فایل : ISOلینک مرتبط : MatrixGames

The Operational Art of War IV Repack

The legend is back!

The Operational Art of War IV is the new generation of operational wargames. With more flexibility than before and with a new array of exciting features, it will make you relive the most iconic battles from the dawn of the 20th Century to modern day, including the ones that never occurred!

More than 200 scenarios like the Battle of Marne, Dien Bien Phu, the Batte of Arnhem, the Falkland Invasion - and lots more! - will forge your strategy skills and ability to master all kind of troops and terrains!

The entire naval warfare system has been completely revised and implemented, bringing its realism to a new, higher, level!

The supply system has been greatly enhanced, allowing a more gradual simulation without adding extra tasks to the players.

In addition, the game will feature an Improved combat resolution, a much more consistent combat round management, along with major improvements to the TOAW Editor Event system, making complex scenarios easier to create!

A new Battlefield Time Stamp feature takes on TOAW's unique way of handling game turn resolution and makes it easier for players to plan ahead!

And for those among you intimidated by large scenarios, an Improved PO/AI assist automation exists to make handing off part of your friendly forces to the AI easier!

The Operational Art of War IV is the top-notch military simulation that every wargamer needs!

FEATURES

New naval warfare features

The modeling of ships has been improved. Instead of treating ships as a single piece of equipment, like a gun or a squad, they are now treated as complex systems that incur damage in combat. Ships have new armor, durability, accuracy, speed, and agility parameters.
Embarked units no longer employ their own strengths in defense. Naval combat now evaluates attackers’ Anti-Naval strengths as individual shots/planes – employing their shell weights to determine armor penetration and resulting damage.
Sea Interdiction can now be employed by aircraft, ships, and coastal guns. Ships subjected to sea interdiction fire counterbattery back (or, in the case of carriers, counterstrikes).

New Supply system

There is now an intermediate supply state that falls between “Supplied” and “Unsupplied”. It’s called “Overextended”. A new parameter called the Overextended Supply Threshold has been implemented. That is the location supply value below which locations are overextended. Units in such hexes will function somewhat between how supplied and unsupplied units function. The result will be that it will be much more difficult for units to press on at red-lined unit conditions from such locations.
Motorized unit movement over improved roads can be set by the designer to be less than one MP per improved road hex (for example, ½ MP per hex). If optioned, this affects supply in that supply lines traced over improved roads will extend proportionately further than over other terrain, like regular roads. Note how this would especially affect desert scenarios.
The limit of 50% unit supply recovery per turn has been lifted.

Other game features

Range Limits: Ranged units can have their nominal ranges player limited. This can be used to tailor bomber ranges to match fighter cover ranges or to make units with multiple range equipment operate within the range of the shortest-ranged equipment. The DBR will reflect the modified range.
Deployment Recovery: Ranged units retain their deployment states after combat and ground assaulters can recover theirs if a planned combat is canceled.
New Bridge Destruction Rules: There is an option to limit bridge hexes (for destruction purposes) to locations where the road feature graphically crosses the river feature.
Combat Report Review. Combat reports are saved in the pbl/sal files for review by both players during their player turns.
Adaptation of Matrix’s PBEM++ system.

لینک دانلود