دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Search نسخه PLAZA + آپدیت v20170910

با سفری ماجراجویانه و الهام بخش همراه شوید . The Search یک مجموعه پازل – ماجراجویی و داستان محور است که در یک جهان مرموز روایت می شود , جهانی که هنر و زندگی در آن تلفیق شده است . در جهانی ناشناخته , شما باید برای پی بردن به طبیعت این مکان و اسرارش جستجوی خود را آغاز کرده و سرنخ هایی را به دست آورید . جستجویی که گذشته شما را برملا خواهد ساخت . تنها راهنمای شما در طول بازی , نامه هایی مرموزی است که به دستتان می رسد . شما متوجه خواهید شد که طرز کار این جهان متفاوت از خود ماست .

سایر توضیحات : The Search یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Jason Godbey طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این جهانی است که شما با خلاقیت خود می توانیذ اجسام را جابجا کنید و با استفاده از هنر , به زندگی جنبه های جدیدتری را اضافه نمایید . چه کسی در طول این ماجرا شما را راهنمایی می کند ؟ ماهیت این سورئال ، جهان مسحور چیست ؟ و چرا شما برای این سفر برگزیده شده اید ؟ روایتی جذاب و داستان محور , کشف سرنخ و حل پازل , موسیقی متن فراموش نشدنی و محیطی پر زرق و برق تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Search نسخه PLAZA

مشخصات بازی The Search :

نام بازی : The Search

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Jason Godbey

منتشر کننده : Jason Godbey

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Search

به روز رسانی :

1396/06/23 آپدیت v20170910 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *