دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Seven Years War 1756-1763

بازی The Seven Years War 1756-1763 در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی Oliver Keppelmüller ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . گروه خود را در طول تاریخ جنگ جهانی اول رهبری کنید . به قسمت داستانی بازی با 5 ملیت مختلف رفته یا در جنگ های Realtime شرکت کنید . در کنار نابود ساختن دشمنان در میدان جنگ باید با انجام کارهای اقتصادی تجهیزات مردم و نیروهای خود را نیز فراهم سازید .

خلاصه بازی : در اواسط قرن 18 میلادی ارتشی قدرتمند از امپراتوری های اروپای شرقی جنگ جهانی اول را آغاز کردند که به جنگ های هفت ساله مشهور بود . در حالی که تلاش برای اتحاد بین کشورها بود در اروپا جنگ میان بریتانیای کبیر و فرانسه  بر سر استعمارات آمریکای شمالی به حساب می آمد . در بازی The Seven Years War 1756-1763 شما در قالب 20 ماموریت متنوع که هرکدام با هدفی خاص می باشند روایت داستانی را پیش می برید . شما می توانید کل اروپا و آمریکا را که شامل بیش از 110 شهر و 13 ملیت مختلف می باشد پوشش دهید . شهر ها را گسترش داده و از طریق آنها درآمد و منابع برای مردم خود جمع آوری کنید . همچنین می توانید بیش از 20 محصول مختلف را در بازارهای محلی و کشورهای خارجی ارسال کرده و سود خوبی به دست آورید . و در نهایت می توانید در نقش چهرهای مشهور در طول تاریخ قرار گرفته و آنگونه که می خواهید سرنوشت یک جنگ را رقم زنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Seven Years War 1756-1763

نام بازی (فارسی) : جنگ هفت ساله 1756-1763

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Oliver Keppelmüller

منتشر کننده : Oliver Keppelmüller

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

  • 6 replies
    1. Viper says:

      ممنون از سایت خوبتون. فقط خواستم اشاره کنم که مطمئنا در جریان هستید که جنگ جهانی اول بین سالهای 1914 تا 1918 بود نه توی قرن هجدهم. تایم فریم این بازی نزدیک به یک قرن و نیم(158 سال دقیقا) قبل از جنگ جهانی اول هست.

      پاسخ دادن
    2. امانی says:

      با سلام
      یک سوال داشتم وقتی وارد گیم میشم تمام صفحه قابل رویت نیست
      وقتی هم می روم تو تنظیمات که رزولوشن رو تغیر بدم دکمه های تایید دیده نمی شن چه کار باید کرد
      با تشکر

      پاسخ دادن
        • امانی says:

          به طور مثال در تنظیمات میزان صدا و یا روزولش تصویر رو وقتی تغیر می دهم در انتها بخش تنظیمات باید دکمه appply و چیزی مثل این باشد تا تغییرات اعمالی اجرا بشود
          در صورتی که تمام صفحه گیم در مونیتور روییت نمی شود
          با تشکر

          پاسخ دادن
          • Viper says:

            فکر میکنم اگه رزولوشن ویندوز رو بالا ببرید بعد بازی رو اجرا کنید و تنظیماتتون رو انجام بدید مشکل حل بشه. بعد کع رزولوشن بازی رو درست کردید میتونید ویندوز هم دوباره کم کنید. توی بازی های دیگه اینجوری مشکل من حل شده.

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *