دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Ship Remasted بهمراه تمام آپدیت ها

شما خود را بر روی یک کشتی لوکس متعلق به سال 1920 پیدا می کنید و هیچ اطلاعاتی از نحوه سوار شدن بر روی این کشتی ندارید ، پس از مدت کوتاهی جست و جو و تحقیق متوجه می شوید که فردی مرموز به نام آقای ایکس شما را سوار این کشتی کرده است و نقشه ای طراحی کرده است که بواسته آن تمامی افراد سوار بر این کشتی وارد بازی شیطانی قتل می شوند . شما باید با استفاده از تعداد بسیار زیادی از سلاح ها و ابزار و همچنین هوش و خلاقیت خود که در دسترس دارید شروع به گذاشتن تله و کشتن سایر مهمان ها کنید قبل از آنکه شخص دیگری اقدام به کشتن شما کند و در همین حین سعی کنید به هویت آقای ایکس پی برده و اگر امکانش وجود داشت از این کشتی شیطانی فرار کرده و جان خود را نجات دهید .

سایر توضیحات : نسخه باز سازی شده بازی رایانه ای The Ship: Murder Party که در سال 2006 منتشر شده و با موفقیت های بسیاری نیز روبرو شده است ، بازی رایانه ای The Ship Remasted در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Blazing Griffin ساخته شده است . بازی رایانه ای The Ship Remasted با گرافیکی بسیار بهتر شما را وارد این کشتی شیطانی می کند . این بازی که در سبک اکشن ساخته شده است با یک اتمسفر گیرا و داستانی دیوانه وار و مرموز و تا حدودی خنده دار می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند . گیم پلی خلاقانه بازی رایانه ای The Ship Remasted باعث می شود که هیچ دو نفری تجربه ای مشابه هم نداشته باشند و بازی هر شخص مخصوص به خود آن فرد باشد . بازی رایانه ای The Ship Remasted در تاریخ 31 اکتبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 60% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Ship Remasted بهمراه تمام آپدیت ها

مشخصات بازی The Ship Remasted :

نام بازی : The Ship Remasted

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Blazing Griffin

منتشر کننده : Blazing Griffin

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Ship Remasted

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *