دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Turkey of Christmas Past نسخه PLAZA

بازی های شمشیربازی از بازی های محبوب در میان بازی بازان می باشد ، بازی هایی که در آن شما در نقش یک قهرمان شمشیر بدست حظور دارید قالبا بازی هایی جدی می باشد که شما در نقش یک فرد جدی و بسیار حرفه ای حظور دارید . بازی هایی مانند سری Assasins Creed و Witcher از همین سری بازی های می باشند که هر دوی این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری شده اند . حال تصور  کنید که بازی Witcher با فضایی کاملا کمدی ساخته شده باشد ، بازی رایانه ای The Turkey of Christmas Past که در سال 2016 و توسط استودیوی بازی سازی Dinan Studios ساخته شده است چنین بازی می باشد که درآن شما در نقش یک قهرمان شمشیر باز حرفه ای قرار دارید اما فضای اصلی بازی با شوخی همراه می باشد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای The Turkey of Christmas Past یک بازی سوم شخص می باشد که در آن شما در نقش شخصی به نام Tom De Cat می باشد که یکی از بزرگترین اساتید شمشیر بازی جهان می باشد . Tom De cat یک گربه شمشیر باز می باشد که متوجه می شود در شب کریسمس دروازه های جهنم باز شده است و بوقلمون های شیطانی قصد نابودی تمام دنیا را دارند به همین دلیل تام به پا می خیزد تا با این ارتش شیطانی به مقابله بپردازد . گیم پلی جذاب و داستان جدب ، کمدی این بازی باعث شده است که تجربه آن برای تمامی افراد جذاب باشد ، شخصیت تام یکی از جذاب ترین شخصیت های نوشته شده در دنیای بازی های رایانه ای می باشد و همچنین وجود بوقلمون به عنوان دشمنان بازی ارزش تجربه این عنوان را دوچندان کرده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Turkey of Christmas Past نسخه PLAZA

مشخصات بازی The Turkey of Christmas Past :

نام بازی : The Turkey of Christmas Past

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Dinan Studios

منتشر کننده : Dinan Studios

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Turkey of Christmas Past

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *