دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TINY METAL v1.1.0 نسخه HI2U

TINY METAL یک بازی استراتژیک زیبا است با حال و هوای متفاوتی از بازی های ژاپنی که بعد از به قتل رسیدن امپراتور روایت می شود.تانک های خود را روانه کنید ، نیرو های بیش تری جمع کنید ، گروه خودتان را گسترش دهید و برای به دست گرفتن مناطق مهم تقلا کنید . Tiny Metal سبک بازی هایِ جنگیِ آرکیدِ ژاپنی را دوباره زنده می کند .با استفاده بهینه از پیاده نظام ، تانک ها ، هلیکوپترها ، وسایل نقلیه تاکتیکی و هواپیما های جنگی دشمنان خود را به زانو در بیاورید.داستان Nathan Gries را دنبال کنید تا به سوالات خودتان درباره ی این که ” چه چیزی ارزش جنگیدن را دارد و چه چیزی ارزش جنگیدن را ندارد” را پاسخ دهید .TINY METAL از بازی های استراتژیک قدیمی الهام گرفته است و با جلا بخشیدن به این عناصر توانسته است این ژانر را با گرافیکی عالی به دنیای مدرن معرفی کند .15 واحد نظامی متفاوت و مکانیزم های گیم پلی کاملا جدید در واقع همان بازی جنگی آرکید و ژاپنی مورد انتظار شما در دوران کودکی را به وجود آورده است .

سایر توضیحات :در بازی TINY METAL شما به عنوان ستوان Nathan Gries ایفای نقش می کنید ، شما نیرو های خود را رهبری می کنید تا ملتی شرور با نام Zipang را شکست دهید . دوستان و دشمنان متعددی خواهید داشت که هر یک از جناح ها مختلفی هستند .بخش Campaign این بازی بیش از 20 ساعت گیم پلی مفید دارد . برای استفاده ی بهینه از نیرو ها شما باید از استراتژی ها و تاکتیک های مناسبی استفاده کنید تا هنگام حمله یا دفاع پیروز شوید .Nathan Gries از خانواده ای است که از اصل و نصبی نظامی دارند ، زمانی که Nathan  هنوز بچه بود پدرش در جنگ  کشته شد  .سرهنگ Lindberg  یکی از دوستان پدر Nathan  تصمیم دارد تا به Nathan کمک کند . ارشد ها و هم رزم های nathan همگی به او اعتماد دارند  او نیز آینده ای درخشان و مقاصدی بسیار با ارزش دارد… اگر چه Nathan یک افسر نمونه است اما نداشتن تجربه ممکن است او را با شرایطی مواجه کند  که ممکن است دیگران از او سوء استفاده کنند .

 

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک کامپیوتر TINY METAL

مشخصات بازی   TINY METAL:

نام بازی : TINY METAL

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Strategy

منتشر کننده : AREA 35

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *