دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tooth and Tail SEASON 2 نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

بالاخره فصل دوم بازی Tooth and Tail نیز فرا رسید ، نسخه ی اپدیت شده از این بازی به صورت Standalone (جداگانه) قرار گرفته است ، این نسخه از بازی تغیراتی را در گیملی ایجاد کرده است . در طول ایجاد نقشه اگر مشخص شود که عدم تعادل محسوسی در نقاط شروع بازی وجود دارد نقشه از بین می رود و تلاشی مجدد برای ایجاد آن صورت حواهد گرفت ، اکنون الگوریتمی که بر ایجاد نقشه حاکم است با نکات زیر مرتبط است: تعداد بسط هایی که نقطه ی شروع به آن ها نزدیک است ، ارتفاع ، فاصله تا نزدیک ترین دشمن و فاصله تا دور ترین هم تیمی .تغییراتی برای ایجاد تعادل در بازی ایجاد شده اند ، برای مثال مدت زمان لازم برای کاشتن مین از 0.5 ثانیه به 0.25 ثانیه کاهش یافته است ،Toad ،Skunk و Chameleon نیز Nerf  (تضعیف)و متعادل تر شده اند.

سایر توضیحات :Tooth and Tail یک بازی استراتژیک آنی (Real Time Strategy ) است که دارای قابلیت تک نفره ،چند نفره به صورت انلاین (نسخه اورجینال ) و همچنین دارای قابلیت Split-Screen است . به طور خلاصه شما باید پایگاه درست کنید ، لشکر خود را برای نابودی و خوردن دشمنان هدایت کنید !بخش Campaign بازی داستانی انقلابی و طنز آمیز دارد که با جوی نسبتا تاریک  همراه است .نقشه های این بازی به طور غیر دستی (تصادفی یا ماشینی ) ساخته می شوند اما می توان ان ها را سفارشی سازی کرد ، هیچ گاه دو درگیری مثل هم نخواهند بود به طوری که بازیکنان به جای حفظ کردن عناصر باید  استراتژی چیدن را یاد بگیرند .مسابقات این بازی چیزی حدود 5-15 دقیقه طول می کشند ، کنترل Tooth and Tail SEASON 2 به طور مشخصی برای دسته طراحی شده است و یک بخش چند نفره محلی به صورت Split- Screen و Couch Play می تواند بازی را حتی هیجان انگیز تر کند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی استراتژیک اکشن کامپیوتر Tooth and Tail SEASON 2

مشخصات بازی   Tooth and Tail SEASON 2:

نام بازی : Tooth and Tail SEASON 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Pocketwatch Games

منتشر کننده : Pocketwatch Games

سبک بازی :استراتژیک ، Casual ،اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

به روز رسانی :

1397/10/07 آپدیت v1.4.0.1 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *